Exact Audio Copy gebruiken om de CD te rippen naar WAV:
http://www.exactaudiocopy.de
Deze ripper gebruikt goeie correctie technieken om je WAVjes zonder problemen op je schijf te krijgen (Je moet echt DIEPE krassen hebben wil dit programma gaan klagen

)
Het cd-extra gedeelte naar je hdd copyeren in een tijdelijke-map.
Dan in (de nieuwste) nero een CD-EXTRA cd kiezen, je audio tracks in de goede volgorde op de cd slepen. Dan je cd-extra bestanden naar het cd-rom gedeelte slepen. Nog effe opletten dat je het goede LABEL van de cd invult. En fikken maar... 2x zou geen probleem moeten zijn lijkt me.
Wil je 't echt zeker weten, brand een CDRW als proef, rip de tracks opnieuw en beluister ze, klinken ze goed, dan zou het normaal branden ook goed moeten gaan. Zitten er toch tikken in, dan is het origineel f*cked of er is idd iets fout met 't branden (maar das dan wel een vage fout...)
succes!
edit:
[quote]
Op dinsdag 19 maart 2002 20:25 schreef Emp-Hasis het volgende:
nog een vraagje: maakt disc at once wat uit? dit is toch ook net zoiets als on the fly??
[/quote]
Euh nee, bij Disc At Once, wordt de gehele cd in een keer geschreven, je hebt ook nog Session at Once en Track at Once. Bij b.v. TAO, stop de laser tussen de verschillende tracks eventjes (Vraag me niet waar 't goed voor is, maar dat heb ik bij wel meer dingen...)
On-The-Fly: CD wordt geschreven terwijl het origineel gelezen wordt, dus niet eerst inlezen naar de HDD en dan branden.