Toon posts:

[adsl] XP en connection sharing...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Het zit als volgt. We hebben een ADSL verbinding. We hebben 2 pc's. Allebei de pc's hebben een netwerkkaart en zitten in een netwerk. Nu heb ik internet gedeeld via ICS wat standaard in XP zit... Allemaal leuk en aardig maar dan kun je dus je netwerk wel vergeten! Is er een andere manier om dit ook te delen en dan toch nog je netwerk erbij te gebruiken???

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik heb een paar maanden XP met ics gedraait, en het gewone local netwerk werkte ook nog gewoon. Je doet echt iets fout. Geef je instellingen(ip adressen enzo) eens.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een ethernet modem, die zit op de ene ethernet kaart. Het ip daarvan is 10.0.0.150. Dan heb ik een andere ehternetkaart met ingebouwde hub, die heeft als ip 192.168.0.1 de andere pc in het netwerk krijgt vervolgens via dhcp een ip toegewezen... waarschijnlijk werkt het daardoor niet meer... wat kan ik daaraan doen dan?

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Op dinsdag 19 maart 2002 20:05 schreef _insomnia_ het volgende:
Beste mensen,

Het zit als volgt. We hebben een ADSL verbinding. We hebben 2 pc's. Allebei de pc's hebben een netwerkkaart en zitten in een netwerk. Nu heb ik internet gedeeld via ICS wat standaard in XP zit... Allemaal leuk en aardig maar dan kun je dus je netwerk wel vergeten! Is er een andere manier om dit ook te delen en dan toch nog je netwerk erbij te gebruiken???
De nieuwste versie van winroute pro installeren :)

specs

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het kan ook nog gewoon via ICS. Kwestie van de juiste werkgroepnaam instellen...

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=19] btw..

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 21:59 schreef havana het volgende:
Het kan ook nog gewoon via ICS. Kwestie van de juiste werkgroepnaam instellen...
Is hetzelfde, en ik ben geen newbie ofzo! ben niet helemaal een leek maar ik snap van dit geval echt ff niets...
Pagina: 1