<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Een ssh connectie is in te pakken, makkelijker is natuurlijk een telnet connectie, maar je kan zeer gemakkelijk tunneltjes bouwen door poort 443.
of dit bij 80 en/of 21 kan weet ik zo niet uit het hoofd, maar vast wel.
Het is namelijk zo dat een tunneltje word gezien als een SSL connectie, en die wil je dacht ik wel gebruiken.
Het is niet bepaalt joepie trouwens om elke keer door een tunnel naar huis te telnetten, maja.
Je zult aan de andere zijde natuurlijk ook een ssh server op poort 443 open moeten hebben, aangezien je daar alleen SSL connectie op (wil) hebben.
of dit bij 80 en/of 21 kan weet ik zo niet uit het hoofd, maar vast wel.
Het is namelijk zo dat een tunneltje word gezien als een SSL connectie, en die wil je dacht ik wel gebruiken.
Het is niet bepaalt joepie trouwens om elke keer door een tunnel naar huis te telnetten, maja.
Je zult aan de andere zijde natuurlijk ook een ssh server op poort 443 open moeten hebben, aangezien je daar alleen SSL connectie op (wil) hebben.
Maybee we are alone... After all.
maar stel ik gooi alles dicht behalve web dan kun je er niet meer omheen dus dan is er geen ssh mogelijk enz.
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Als je "CONNECT" alleen toe staat naar poort 443 (De ssl poort) dan ben je vrij zeker dat men achter de proxy niets kan doen.