[w2k] Rage 3D game pad drivers?

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik heb dus zo'n Thrustmaster Rage 3d gamepad, en ik wil hem gebruiken, en onder windows 98 deed hij het altijd prima met de bijgeleverde drivers. Nu heb ik echter windows 2000 professional en nou kan ik er echt geen drivers voor vinden. Ik heb al op google, driverguide.com, GoT etc gezocht, maar nergens! Thrustmaster Support was ook niet echt behulpzaam (heb ze ge-emaild)
Heeft iemand van jullie toevallig zo'n ding of drivers ervoor?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Geachte Heer Jansen, (that's me ;) )

Helaas wordt ons Rage 3D gamepad product niet meer gefabriceerd en is het product al enkele jaren oud. Toen Thrustmaster een enkele tijd geleden overgenomen is door het Franse bedrijf Guillemot is besloten om onder voorbehoud geen Windows 2000/XP drivers te ontwikkelen voor de oudere producten. Momenteel zijn er nog steeds geen plannen om dit te doen.
Echter zou ik u toch graag van dienst willen zijn, door te melden aan onze ontwikkelingsafdeling in Frankrijk dat er wel degelijk vraag naar deze drivers is (in het speciale geval dan voor de Rage 3D).

Met vriendelijke groeten,

Menno Wierema

Thrustmaster Technische Support
tel. 0900-2026765 (50 cpm.)
http://www.thrustmaster.com
mailto:thrustmaster.nl@guillemotsupport.com

micheljansen.org

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 19:52 schreef dawuss het volgende:
Geachte Heer Jansen, (that's me ;) )

Helaas wordt ons Rage 3D gamepad product niet meer gefabriceerd en is het product al enkele jaren oud. Toen Thrustmaster een enkele tijd geleden overgenomen is door het Franse bedrijf Guillemot is besloten om onder voorbehoud geen Windows 2000/XP drivers te ontwikkelen voor de oudere producten. Momenteel zijn er nog steeds geen plannen om dit te doen.
Echter zou ik u toch graag van dienst willen zijn, door te melden aan onze ontwikkelingsafdeling in Frankrijk dat er wel degelijk vraag naar deze drivers is (in het speciale geval dan voor de Rage 3D).

Met vriendelijke groeten,

Menno Wierema

Thrustmaster Technische Support
tel. 0900-2026765 (50 cpm.)
http://www.thrustmaster.com
mailto:thrustmaster.nl@guillemotsupport.com
jah, ben je dus nix mee

met een beetje geluk binnen een paar jaar drivers :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 19 maart 2002 19:56 schreef carnman het volgende:

[..]

jah, ben je dus nix mee

met een beetje geluk binnen een paar jaar drivers :)
of andere gamepad >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Zal m'n zussie leuk vinden. Die mocht altijd nintendo 64 spelletjes spelen met die gamepad (heeft een analoog D-pad)
zelf gebruikte ik hem bijna nooit, dus ik ga geen nieuwe kopen. dit ding deed het altijd prima hoor.

micheljansen.org