micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Geachte Heer Jansen, (that's me
)
Helaas wordt ons Rage 3D gamepad product niet meer gefabriceerd en is het product al enkele jaren oud. Toen Thrustmaster een enkele tijd geleden overgenomen is door het Franse bedrijf Guillemot is besloten om onder voorbehoud geen Windows 2000/XP drivers te ontwikkelen voor de oudere producten. Momenteel zijn er nog steeds geen plannen om dit te doen.
Echter zou ik u toch graag van dienst willen zijn, door te melden aan onze ontwikkelingsafdeling in Frankrijk dat er wel degelijk vraag naar deze drivers is (in het speciale geval dan voor de Rage 3D).
Met vriendelijke groeten,
Menno Wierema
Thrustmaster Technische Support
tel. 0900-2026765 (50 cpm.)
http://www.thrustmaster.com
mailto:thrustmaster.nl@guillemotsupport.com
Helaas wordt ons Rage 3D gamepad product niet meer gefabriceerd en is het product al enkele jaren oud. Toen Thrustmaster een enkele tijd geleden overgenomen is door het Franse bedrijf Guillemot is besloten om onder voorbehoud geen Windows 2000/XP drivers te ontwikkelen voor de oudere producten. Momenteel zijn er nog steeds geen plannen om dit te doen.
Echter zou ik u toch graag van dienst willen zijn, door te melden aan onze ontwikkelingsafdeling in Frankrijk dat er wel degelijk vraag naar deze drivers is (in het speciale geval dan voor de Rage 3D).
Menno Wierema
micheljansen.org
Verwijderd
jah, ben je dus nix meeOp dinsdag 19 maart 2002 19:52 schreef dawuss het volgende:
Geachte Heer Jansen, (that's me)
Menno Wierema
met een beetje geluk binnen een paar jaar drivers
of andere gamepadOp dinsdag 19 maart 2002 19:56 schreef carnman het volgende:
[..]
jah, ben je dus nix mee
met een beetje geluk binnen een paar jaar drivers
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Zal m'n zussie leuk vinden. Die mocht altijd nintendo 64 spelletjes spelen met die gamepad (heeft een analoog D-pad)
zelf gebruikte ik hem bijna nooit, dus ik ga geen nieuwe kopen. dit ding deed het altijd prima hoor.
zelf gebruikte ik hem bijna nooit, dus ik ga geen nieuwe kopen. dit ding deed het altijd prima hoor.
micheljansen.org