Toon posts:

Twijfels twijfels upgraden ja nee. Help me!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K heb nu wel een aardig systeempje:

927mhz athlon
256mb
geforce

jadada all the usual crap.

Nou wil ik misschien upgraden naar een dual systeempje namelijk een dual p3 750@1000mhz. Ik wil dus dat mijn volgende systeem iig Dual is, lijkt me gewoon relaxed omdat ik w2k gebruik en vaak veel zware proggies open heb staan.

Maar aangezien anand nogal possitief is over de 760 begin ik weer te twijfelen. Wat o wat zal ik doen dus nu een dual systeem kopen gebaseerd op een via boardje met dual p3 of mijn geld langer vast houden en op de 760mp w88?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEEH, ik zou het afwachten, volgens mij wordt de AMD versie goedkoper(gemiddeld, de moerderborden zijn duurder, maar de processors zijn goedkoper)

EEEEH, je hebt eigenlijk al een supersyteem, zonde van je geld, want welke programma's steunen dual processors????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:19
Je kan beter leuke shit kopen zoals webcams enzo.

Of gewoon een 2e pc.

Verwijderd

Topicstarter
na het nieuws op t.net te hebben gelezen w8 ik idd lekker op de 760mp

Verwijderd

doe het alleen als je echt zware progs gebruikt he, anders is het gewoon vet useless zo'n dual. Of je moet ook in linux werken altijd ofzo. dan is het ook wel handig qua compilen enzo...

grtz,
AHL

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

Als je gewoon geld hebt koop lekker een Dual, het is gewoon geil vooral onder win2k en linux. kan je van die athlon altijd nog een printer server maken :-)

Verwijderd

ik denk dat je beter kan wachten. De combo die je noemt is best wel duur. De AMD 760MP is een betere chipset dan de dual via die dat bord gebruikt dei jij noemt. De bus is heel anders opgebouwd en dat komt erop neer dat de beide CPU's een eigen datapad naar de northbridge hebben en dus niet hoeven te delen. want dat gebeurt bij dat via platform: maar 75Mhz per CPU terwijl dat bij de 760MP op kan lopen tot 266per CPU (als je de goede thunderbirds erbij gebruikt).
Het is tegen de tijd ook nog een goedkoper om dat te kopen omdat de thunderbird nou eenmaal wat goedkoper is.

Ik ga denk ik ook voor een dualtje maar dan Durons want thunderbirds kan ik absoluut never nooit betalen:( hehe misschien heb ik het geld pas tegen dat de morgan uitkomt bij elkaar mischien ga ik daar wel voor is weer beter te overclocken kleiner minder hitte enz.
Maar ja zo koop je nooit iets nieuws
Pagina: 1