Toon posts:

Help Overclocking A7V in Bios Mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb in de BIOS de CPU frequence verandert, en daarbij dus ook de DRAM frequency.
Na deze aanpassing start het systeem niet meer op.
Volgens de handleiding :
"If your system crashes or hangs due to improper frequency settings, power off your system and restart.The system will start-up in safe mode running at a dram-to-cpu frequency ratio of 3:3 and a bus speed of 100 mhz.You will then be led to the bios setup to adjust the configurations"

Wat dus niet gebeurd!!! :'(
Ik heb al alle kaarten en geheugen eruit gehaald en ook mijn AGP video kaart vervangen voor een PCI videokaart, wat ook niet werkt....
Ook heb ik mijn mobo batterij er al uitgehaald maar no go.....(en ook weer terug gestopt)

Heeft iemand dit ook meegemaakt of heeft iemand gewoon een goeie suggestie?

Thnx

Verwijderd

je moet je bios clear maken
staat in het boekje pagina 14 motherboard layout
bij het battery zie je twee puntjes boven elkaar staan
die zitten ook op je moederbord en die twee moet je ook met elkaar verbinden met een schroeven draaier of zo
voor een minuut of zo. dan moet je bios settings op defaults staan en start hij wel weer op jumpers ook op defaults zetten

Verwijderd

minuut? bijmij is 1 sec al genoeg :+

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 19:58 schreef MasterOverdrive het volgende:
minuut? bijmij is 1 sec al genoeg :+
ja dat klopt wel maar je moet contact maken van ongeveer 2 seconden lang en dat moet wel goed gebeuren van daar een minuut anders moet hij weer zij moederbord eruit schuiven of harddisk racket eruit halen zit net op een rot plek die twee punten |:(

Verwijderd

Topicstarter
Zenixer, je bent een engel :-)

Ik dacht dat alleen de batterij eruit halen al genoeg was, niet dus.....

Thnx

Verwijderd

ik ken het probleempje zelf ook al eens gehad :+
Pagina: 1