Toon posts:

Mailto:Blaat@Beeeh.com?Subject=Meeh?cc=Moe@Boe.com

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mailto:Blaat@Beeeh.com?Subject=Meeh?cc=Moe@Boe.com

Ik weet dat het "?Subject=Meeh" gedeelte er voor zorgt dat het onderwerp is ingevuld met Meeh, maar is het nou ook zo dat deze mail naar twee mensen verstuurd wordt?

(Jah, kan het natuurlijk proberen bednk ik me nu, maarja...)

Verwijderd

Uhm, kweenie, maar try eens mailto:blaat@beeeh.com?subject=Meeh&cc=Moe@boe.com

Verwijderd

Topicstarter
Xal wel ff tryen :) Thx!

Verwijderd

en dit it wurk?

Verwijderd

Topicstarter
eksjoewolly, jez, id dit!

thenkz meeties!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Hmmmmm, interesting. Kun je ook [misschien hele domme vraag] spaties toevoegen in dat subject? Bijvoorbeeld mailto:blaat@beeeh.com?subject=meeh en waaah ?[/misschien hele domme vraag] of moeten daar underscores oid staan?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor! Dat kan wel...
Wat ik me meer afvraag is of je bij de [cc] ook weer het onderwerp kunt instellen enzo...I zie wel even....

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 11:26 schreef oehoe het volgende:
Hmmmmm, interesting. Kun je ook [misschien hele domme vraag] spaties toevoegen in dat subject? Bijvoorbeeld mailto:blaat@beeeh.com?subject=meeh en waaah ?[/misschien hele domme vraag] of moeten daar underscores oid staan?[/quote]moet kunnen en als ie het niet pikt, kan je altijd nog dit doen:

mailto:blaat@beeeh.com?subject=Meerder%20Woorden%20In%20Een%20Subject

ook een oplossing ;)

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

thanks guys . . . ik ga het meteen proberen

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Ik zou graag willen dat tie ook gelijk automatisch een attachment meestuurt, liefst oo k nog zonder bevestiging. Dus zonder dat je op verzenden hoeft te klikken. Weet iemand daar wat op ?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:32:
Ik zou graag willen dat tie ook gelijk automatisch een attachment meestuurt, liefst oo k nog zonder bevestiging. Dus zonder dat je op verzenden hoeft te klikken. Weet iemand daar wat op ?
Dat kan gelukkig niet op deze manier :) Je zult toch met een serverside oplossing moeten komen. Afhankelijk van het platform waarop je draait zijn hier veel mogelijkheden voor, het is een kwestie van even googelen :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

geld dat ook voor het atachment?

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:57

glashio

C64 > AMIGA > PC

De MS Specificatie

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gebruik liever een serverside oplossing; dit soort dingen vereisen dat er op de client een goed geconfigureerde mailclient aanwezig is, wat niet altijd het geval is, of de integratie vanuit de browser is disabled vanwege veiligheids-redenen(!)

zie ook: http://www.isolani.co.uk/articles/mailto.html

verder is dit erg basic...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.