Toon posts:

browser aanpassen ..... hoe ???

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen ik ben op zoek naar een script om de browser zo aan te passen aan de site nu heb ik dus een site en ik mis gewoon vreselijk de knoppen vorige en vernieuwen

is er een manier om alleen die balk in de browser te laten zien dan ben ik tenminste van die schijt intro af die ik nu heb

dit is mijn site en bij de hoofd site wil ik dus alleen die balk waar de knoppen vorige, volgende enzovoort wie kan me helpen ????

edit de link

www.fundustry.da.ru

oke ik schaam me al |:(

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Je kan bijvoorbeeld met javascript gewoon een "vorige" of "volgende" of "refresh" knop ergens op je site plaatsen.
Ik snap alleen niet precies wat je bedoeld denk ik.

Je hebt het trouwens over een intro :?
Als je daar flash mee bedoeld, daar kan het bovenstaande ook gewoon mee.

Ik zie trouwens geen site, geen eens een linkje?

Verwijderd

Zoeken naar en script doe je niet op GoT, maar met www.google.com, of op een site als www.hotscripts.com.

Verder is je verhaal zo onduidelijk dat ik geen woord snap van wat je nu eigenlijk wilt. Tip: gebruik voortaan leestekens, en begin je zinnen met een hoofdletter.

Verwijderd

Topicstarter
*zucht*

nog maar een keer ........ je hebt html tags die de bovenste balk van je browser weghaald

dus de balk met bestand bewerken beeld favorieten enzovoort

ik wil alleen de balk overhouden met vorige,volgende,stoppen enzovoort

en nee ik ga niet weer weken zoeken want ik begin nu echt te twijfelen of je ze afzonderlijk kan indelen

dus ik zoek de html tag om alleen de navigatiebalk van ie te laten zien en de rest niet

Verwijderd

kijk eens in de netscape javascript reference bij het window object, methode open()...

Verwijderd

*zucht*
kan je niet gewoon: open in new window en dan zonder vele bars? (zie ook dreamweaver :))

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
spam alert! :)

euh......... download opera

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Html tags om de knoppenbalken te verbergen? Cool! Is dat nieuw? Ik dacht dat dit alleen in javascript kon, met de functie window.open("locatie.htm", "titel", "menubar=no") ! Ach, misschien ben ik ouderwets, maar zou ik die html-tags even mogen zien? :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 19:39 schreef mental_power het volgende:
*zucht*

nog maar een keer ........
Zie de replies van FoOL en Prammenhanger.

Als er geen enkel greintje motivatie of enthousiasme te bekennen is hebben mensen geen zin om je te helpen, daar heb je dus alleen jezelf mee.

Nogmaals vraag ik je om voortaan zinnen te typen met hoofdletters, komma's, punten en de hele rambam. Dat leest een stuk prettiger.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.