Ik weet het , het is hartstikke illegaal maar toch ben ik nieuwsgierig.
Is het mogelijk om Canal+ op een Miro PCTV Rave ongescrambled te krijgen?
Is het mogelijk om Canal+ op een Miro PCTV Rave ongescrambled te krijgen?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Wel terrecht lijkt mijOp dinsdag 19 maart 2002 19:16 schreef Cade_Foster het volgende:
Slotje dan maar?
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Zolang er geen links naar software worden gepost wordt dit meestal gedoogd, net als de vele 'Kan je met deze brander SD2 kopiëren?'-topics die enkele maanden geleden in OM stonden.Op dinsdag 19 maart 2002 19:27 schreef Rocabo het volgende:
ts dat dit gedoogd wordt (tot nu toe)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Dat is bij ons dus erg wazig, ik heb 50% van de tijd een min of meer goed beeld, gewoon op m'n TV, gewoon door op de CPlus-frequentie te tunen. 't Enige probleem is dat het beeld een verkeerde chroma heeft (mensen zijn dus spoken zegmaar). Maar op zulke momenten heb ik gewoon goed geluid. Vziw is CPlus nog niet op Nagravision overgestapt, maar wordt Cablecrypt (incl. niet te decoderen geluid) nog steeds gebruikt.Op dinsdag 19 maart 2002 20:26 schreef mentos het volgende:
Uiteraard heb je dan ook geen geluid, want dat valt niet te decoderen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()