[domeinverhuizing]Networksolutions werkt niet mee?

Pagina: 1
Acties:

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 19:50
Aangezien mijn domein per 8 mei verloopt, ASHosting voor €16/jaar alleen registratie doet (itt de huidige $35 van namezero) en de betaling dan wat makkelijker zou moeten gaan heb ik ASHosting maar eens een mail gestuurd. Hun antwoord was hierop dat NetworkSolutions niet meewerkt aan verhuizingen van domeinen (in dit geval een .com). Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben (verhuizingen van .com's)??

Mij lijkt dan de enige oplossing het laten verlopen van mn domein en het dan weer opnieuw laten reggen bij ASHosting, maar ik heb geen idee hoe gretig NameZero is om mijn domeintje weer terug te kapen..

Verwijderd

en wat denkt ladot er van?

http://www.aldot.nl

edit:

of was't voor prive?

• Jelmer
  • Laatst online: 13-08 19:50
Het is inderdaad mijn persoonlijke domein en het gaat er alleen om dat ie geregistreerd staat want DNS ed heb ik zelf geregeld. Bij LaDot kun je alleen .com domeinen icm webhosting krijgen.

Verwijderd

/me ziet niet in waarom Network Solutions niet zou willen meerwerken als het jou domein is

• WooK
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

AShosting moet een verzoek voor verhuizing indienen. Er wordt dan een mail verstuurd naar de admin c (ben jij als ik het net goed zag) En jij moet die mail dan weer bevestigen waarna het domein verhuist kan worden.

Dit had ashosting je ook moete kunne vertellen volgens mij...

Je zegt dat je een losse domein registratie wil omdat je zelf de dns wilt regelen. Dit doen veel providers niet laat staan dat het gratis is... Ik zou eerst ashosting nog maar eens bellen :)

I'm not as think as you stoned I am