Slecht lopend systeem met games

Pagina: 1
Acties:

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Hallo
Ik heb een probleem waar ik al lange tijd mee zit te klooien en wat me al een hoop geld heeft gekost.
Ik heb een Abit KG7+raid mobo en een Abit Siluro 64Mb videokaart ( voorheen een Asus 7700 64 MB deluxe)+ 650Mb DDR geheugen , je zou zeggen dat dit voldoende moet wezen voor het spelen met games ,, echter is dit niet het geval
Het beeld schokt en ik krijg het niet weg ik heb al geprobeert andere videodrivers andere via drivers maar heb ook al nieuwe hardware geprobeerd nieuwe schijf nieuwmobo en een andere videokaart , maar het probleem blijft
Iemand een oplossing :'(

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
over welke games gaat het?

Verwijderd

Onder welk OS heb je dit probleem?

• Henkpaulus
Eigenlijk alle nieuwere games zoals Quake 3 Unreal Maxpayne Wolfenstein en noem maar op .. en het schokken word erger op het moment dat ik mijn muis beweeg om te sturen in het spel .
Ik heb ook gedraaid het Win 2000 maar op het moment draai ik met Xp

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:03
wat voor processor heb je :?

Verwijderd

Die problemen had je dus ook onder 2000?

En vervang idd de processor eens (als je dat nog niet gedaan had).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zijn je FPS ook echt laag of zie je het beeld alleen schokken? Als dat zo is moet je je Vsync eens aanzetten :)
hele trieste spelfout ;(

Verwijderd

Resolutie lager zetten >:)

Wat voor muis gebruik je? Een USB-ding toevallig.
Geen instellingen veranderd ergens?
Die combi's die jij gebruikt hebt zouden goed moeten lopen (Hoewel ik het wel jammer vind dat je je Asus vervangen hebt voor een Abit VGA kaart).

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je ook de laatste amd driver pack geinstalleerd :?
en de amd-761 agp miniport driver :?
en de usb filter driver :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Instellingen in de spellen?

VIA 4in1? nVidia detonators? Draai eens 3dMark2001, en let op de FPS, als die (voornamelijk in Game2 High Detail) geregeld onder de 15 ofzo komen, is er idd iets mis met je systeem...

• Henkpaulus
Als ik de setup draai van die Amd driver pack dan geeft ie aan dat er nix gereed is voor installatie of moet ik zelf wat aanvinken

Verwijderd

yep, probeer alles wat hierboven staat maar eens. Maar wat is nu je processor? Een amd socket A ja :P maar een duron 600 of Athlon XP 2100+ ?? (tussenin mag ook :))

• Henkpaulus
Een Amd Athlon Xp 1700+ maar met Quake 3 heb ik rond de 90 frames op 1024 maar toch schokt het steeds en vooral als ik de muis beweeg

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 19:57 schreef Henkpaulus het volgende:
Een Amd Athlon Xp 1700+ maar met Quake 3 heb ik rond de 90 frames op 1024 maar toch schokt het steeds en vooral als ik de muis beweeg
Wat voor muis heb je dan en is die op de PS/2 of op een USB poort aangesloten.

(In het geval van een Microsoft Intellimouse Explorer > Heb je de drivers wel geiinstalleerd??)

Verwijderd

650 mb is een foute hoeveelheid aan geheugen,...

het moet een meervoud van 256 zijn,...

het is een bekent gegeven dat waneer je modules van ongelijke grote of van verschillende fabrikanten hebt,
je problemen kunt verwachtten.

• Pollewob
  • Niet online
:? :?

slaat imo echt nergens op :) Verschillende fabrikanten kan idd problemen geven, maar zeker niet altijd (en zeker niet als beide merken van goede kwaliteit zijn!). Maar dat modules van verschillende grootte problemen geven is echt nieuw voor me :Y)

• Pollewob
  • Niet online
Misschien staat in dit topic een oplossing voor jou: [topic=441776/1/25]

Verwijderd

dit ff intypen in console meestal is dat het...

/m_filter 1

Verwijderd

Volges mij je muisdrivers. Bij mij ging het beeld in cs ut q3 trillen als ik geen muisdrivers installeerde. Of je moet ff de refresh rate fix installeren als je dat nog niet gedaan hebt toevallig.
Pagina: 1