Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
volgens mij stond hier wel wat: http://members.home.nl/gebruikers
ik kan het zo 123 niet vinden.. moet je maar ff zoeken..
[edit]
hier: http://members.home.nl/faqathome/faq/problemen.html#vraag1
ik kan het zo 123 niet vinden.. moet je maar ff zoeken..
[edit]
Maak routes aan...
Zie C:\WINDIR\route.exe
Zie C:\WINDIR\route.exe
Dan moet je in een dosshell intikken:
route add <ip van andere gast> <ip van gateway>
je komt achter je gateway door even in winipcfg te kijken (uitvoeren onder start menu\uitvoeren)
De tegenpartij moet hetzelfde doen met jouw IP.
Maar ik zit met een ander probleem:
Ik chat nogal wat met digibeten die echt niet weten hoe je dit moet doen, hun IP niet weten, dit niet willen geven (maar dan ga je hacken!! etc)
Kutzooi!! Wat een gedoe!!
je komt achter je gateway door even in winipcfg te kijken (uitvoeren onder start menu\uitvoeren)
Maar ik zit met een ander probleem:
Ik chat nogal wat met digibeten die echt niet weten hoe je dit moet doen, hun IP niet weten, dit niet willen geven (maar dan ga je hacken!! etc)
Kutzooi!! Wat een gedoe!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Juist.Op maandag 05 februari 2001 14:49 schreef Captain Pervert het volgende:
Dan moet je in een dosshell intikken:
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
werkt dit ook echtOp vrijdag 15 september 2000 00:02 schreef rick_h het volgende:
[edit]
zou wel kewl zijn
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Ja, dat werkt.Op maandag 05 februari 2001 17:25 schreef dudek het volgende:
[..]
werkt dit ook echt
zou wel kewl zijn
Zie ook de posts hierboven.
ik heb hier ook niet zo heel veel verstand van (digibeet ben ik dan net weer niet
)
maar krijg je die andere pc dan gewoon in je netwerkomgeving te zien ofzo
Verwijderd
Alleen als je zelf ook een netwerk hebt, zoals ik, dan kan je ook files downloaden van zeOp maandag 05 februari 2001 18:11 schreef dudek het volgende:
ik heb hier ook niet zo heel veel verstand van (digibeet ben ik dan net weer niet)
áls ze geshared hebben dan.
waarom kan dat niet als je geen netwerk hebt??Op maandag 05 februari 2001 18:23 schreef UltraDEV het volgende:
[..]
Alleen als je zelf ook een netwerk hebt, zoals ik, dan kan je ook files downloaden van ze
áls ze geshared hebben dan.
Het maakt ook niets uit als ze dat denken, want denk jij nou echt dat die mensen ook dat in willen/kunnen typen? (Je moet het allebei nl. doen.Ik chat nogal wat met digibeten die echt niet weten hoe je dit moet doen, hun IP niet weten, dit niet willen geven (maar dan ga je hacken!! etc)
Ik kwam laatst overigens een batch-bestandje tegen dat complete subnetten tegelijk instelde om over je gateway te gaan. Vrijwel alle @home subnetten waren ook al vermeld zodat het perfect werkt alle alle @homers dat ff in hun startup folder gooien.
* Rukapul niet, want ik heb chello
Rukapul, het zou wel handig zijn als je ook zou vermelden waar je dat betreffende batchbestandje kon ophalen... is wel zo handig namelijk!
LOL, alsof je daar blij mee moet zijn[b]Op maandag 05 februari 2001 19:56
* Rukapul niet, want ik heb chello
route -p (persistent route), dan onthoudt ie ze. Default voor win2k/xp is non-persistent routes.Op maandag 05 februari 2001 18:05 schreef HlpDsK het volgende:
Als je het in Win2K doet onthoud ie het ook .. dus 1 x is genoeg
Pagina: 1