mag mijn topicje weer open?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 10:11

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
ik had een topic geopend [topic=443870]
want ik kan van mijn oom zijn diamond speedstar a50 krijgen. maar hij wil er dan mijn bstaande kaart voor terug de diamond stealth 2000 pro 4MB.
Aangezien ik nergens iets kan vinden over een vergelijking van deze kaarten en ikzelf vermoed dat de stealth wel 3d heeft en de speedstar niet wil ik graag dat mijn topicje weer opengaat.
Ik bedoel het is geen vraag in de trend van hee ik heb veel geld wat zal ik eens kopen.
Dus bij deze, mag ie weer open?
De grafische kaart is by the way voor de vriendin :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

als je de FAQ leest blijft ie zo dicht als een brandwerende kluis (als deze tenminste gesloten is, want als die kluis open staat dan zou het topic ook open moeten zijn maar aangezien het topic dicht is, is de kluis ook dicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nog helemaal niet laten zien wat je hebt uitgezocht en ik denk dat het sowieso 2 kansloze kaarten zijn, gamen gaat op allebei niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Op dinsdag 19 maart 2002 22:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Je hebt nog helemaal niet laten zien wat je hebt uitgezocht en ik denk dat het sowieso 2 kansloze kaarten zijn, gamen gaat op allebei niet goed.
Go Go Go

Sorry voor deze nutteloze post maar het moest er ff uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

de speedstar
Stealth3d 2000 met zelfs een review

Dus, de ene heeft geen 3d functionaliteit en de andere amper. De stealth 3d is dus beter, want die heeft tenminste nog iets (kan je descent2 met patch spelen ofzo).

Binnen 2 minuten uitgezocht BTW.

helaas voor jou eisen we op GoT dat als je zoiets simpels als vraag hebt, je eerst even zelf op onderzoek uitgaat. Ik wist niets van beide kaarten en heb binnen 2 mins een passend antwoord voor je, iets dat je zelf had kunnen doen. (en op ons forum dus moeten doen). We zijn niet het "we zoeken het even voor je uit" forum.

Als je dat niet wil, en je vindt dat onzin dan kan je misschien beter naar een ander forum gaan voor je eenvoudige vragen. De reden dat hier veel mensen zitten is omdat het niveau hoog gehouden wordt (of tracht te worden) :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.