Ik begrijp je zin niet helemaal denk ik...
edit: Ow.. je vorige topic zit op slot. Ik zie net dat je blijkbaar nogal nieuw bent
edit: dat klopt ook niet
Hm.. volgens mij is het antwoord in je vorige topic al gegeven..
edit: Ow.. je vorige topic zit op slot. Ik zie net dat je blijkbaar nogal nieuw bent
edit: dat klopt ook niet
Hm.. volgens mij is het antwoord in je vorige topic al gegeven..
eehh ja,
je hebt nu een site die heel internet afstruind voor je. http://www.google.com.
als je het lief vraagt (personal webserver configuration), dan geeft het een heleboel antwoorden waar je wat aan hebt....
je hebt nu een site die heel internet afstruind voor je. http://www.google.com.
als je het lief vraagt (personal webserver configuration), dan geeft het een heleboel antwoorden waar je wat aan hebt....
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Is het niet zo dat:
A. Personal Webserver geïnstalleerd kan worden op ene NT4 machine en ook zelfs op een W95 machine...
B. Je IIS moet installeren op een WinXP machine als je daar een webservertje wilt draaien...
A. Personal Webserver geïnstalleerd kan worden op ene NT4 machine en ook zelfs op een W95 machine...
B. Je IIS moet installeren op een WinXP machine als je daar een webservertje wilt draaien...
He Ruben (Randy hier),Op dinsdag 19 maart 2002 18:43 schreef Woudloper het volgende:
Is het niet zo dat:
Ga je nou wazig doen van al dat reizen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Niet een topic openen als er eentje al dicht is gedaan, bovendien is dit het compleet verkeerde forum.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()