hey peeps , ik heb een probleempje waar ik al heel lang mee bezig ben ! en het lukt me echt niet!
ik heb een mailform gemaakt wat een email verstuurd naar mij en naar de afzender, maar hij verzend em met de standaard lettertype!! nu wil ik dat veranderen, ik heb zo als je ziet
in de php script gezet , maar hij decodeerd em niet!
Hoe pakken jullie het altijd aan?
script :
ik heb een mailform gemaakt wat een email verstuurd naar mij en naar de afzender, maar hij verzend em met de standaard lettertype!! nu wil ik dat veranderen, ik heb zo als je ziet
code:
1
| <font face=\"Tahoma, Verdana\" size=\"1\" color=\"#000000\"> |
in de php script gezet , maar hij decodeerd em niet!
Hoe pakken jullie het altijd aan?
script :
PHP:
1
| <? $antwoord="lolz0rz"; $antwoordonderwerp="bericht!"; $naam2="$naam"; $naam="<font face=\"Tahoma, Verdana\" size=\"1\" color=\"#000000\">Naam: $naam\n"; $email="<font face=\"Tahoma, Verdana\" size=\"1\" color=\"#000000\">E-mail: $email\n"; $email2="$email"; $bericht="<font face=\"Tahoma, Verdana\" size=\"1\" color=\"#000000\">Bericht: $bericht\n"; $date="<font face=\"Tahoma, Verdana\" size=\"1\" color=\"#000000\">Datum van posten: " . date("Y-m-d H:i:s") . "\n"; mail("mijnemail@email.nl", "$onderwerp", "$date $naam $email $bericht"); mail("$email2", "$antwoordonderwerp", "$antwoord"); ?><html><head><title>Trainen3</title><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"><link rel="stylesheet" href="test.css" type="text/css"></head><body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" class="test"><div align="center"> <?echo "Bedankt $naam2 , je email is verstuurd! ";?> <a href="trainen3.php"><br> ga terug </a> </div></body></html>?> |
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."