>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ata 66/100/133 controller (PCI)
Je hebt PCI-insteekkaartjes met extra ide-connectors erop. Misschien handig in jouw situatie?
---mhh, net iets te laat
---mhh, net iets te laat
Gewoon een UDMA100 of 133 kaartje halen, bijvoorbeeld een Promise Ultra133
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
je zou een extra IDE controller moeten gebruiken (pci kaartje) als je meer dan 4 ide apparaten wil gebruiken.
Gelukkig heb ik een onboard raid controller waar ik 4 HD's aan kan hangen, dan heb ik nog m'n gewone poorten open voor m'n branders en dvd speler
Ik gebruik op het moment 7 ide apparaten, dus hij zit flink vol
Gelukkig heb ik een onboard raid controller waar ik 4 HD's aan kan hangen, dan heb ik nog m'n gewone poorten open voor m'n branders en dvd speler
Ik gebruik op het moment 7 ide apparaten, dus hij zit flink vol
Yups, zijn overigens niet al te duur hoor.Op dinsdag 19 maart 2002 17:34 schreef osama het volgende:
ata 66/100/133 controller (PCI)
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Ander mobo kopen met meer onboard controllers (bijv de BE6 van Abit met 4 controllers voor 8 devices (draai hem hier met 3 hdds en 4 cdroms)
Dan lijkt me de losse kaart toch iets handiger.Op dinsdag 19 maart 2002 17:38 schreef Terw_Dan het volgende:
Ander mobo kopen met meer onboard controllers (bijv de BE6 van Abit met 4 controllers voor 8 devices (draai hem hier met 3 hdds en 4 cdroms)
En goedkoperOp dinsdag 19 maart 2002 17:54 schreef TomcatX het volgende:
[..]
Dan lijkt me de losse kaart toch iets handiger.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Welke kaarten kunnen jullie me aanbevelen dan?? behalve de Promise Ultra133.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
heb zelf een raidcontroller waar ik wat schijven al dan niet in raid heb hangen.
werkt als 1 trein
beter als de onboard ide om me a7v266
ja zelfs de schijven die niet in raid zitten
werkt als 1 trein
beter als de onboard ide om me a7v266
ja zelfs de schijven die niet in raid zitten
Meneer 1000 has spoken......
Verwijderd
ff zien
6 x PCI
aan 4 x IDE per PCI (als je er een kaartje in hangt)
das 24 x IDE + nog 4 x IDE standaart van je Mobo
das 28 x IDE
kan je wel al wat op aansluiten d8 ik zo
6 x PCI
das 28 x IDE
Je kan natuurlijk ook de promise ultra100 of de ultra66 kopen afhankelijk van je hd's.Op dinsdag 19 maart 2002 19:29 schreef Hu9o het volgende:
Welke kaarten kunnen jullie me aanbevelen dan?? behalve de Promise Ultra133.
en beter, want die BE6 is nog een slot1 440BX, beetje outdated.Op dinsdag 19 maart 2002 18:15 schreef tazzman het volgende:
[..]
En goedkoper
en dat aantal hdds klopt niet, net een Seagate overleden (weer een baraII).
Ja de groeten dat gaat je voeding nooit geen keer trekken...Op dinsdag 19 maart 2002 20:00 schreef carnman het volgende:
ff zien
6 x PCI
das 28 x IDE
een klasgenoot aka vriend van moi heeft een 235 watt voedinkje en die kan er geen 4 ide-devices aanhangen...
ik heb zelf een 300 watt waarop ik, net als de topicstarter, 4 ide-devices heb (brander, cdrom en 2 hd's)...
en zelfs ALS je een dikke 500 watt's voeding hebt... probeer jij maar es zoveel voedingsstekkertjes bij mekaar te scharrelen
Mwa je zal het best voor de grap bedoeld hebben daar niet van... maar iig ff dat je 't weet hé
Hoi
Losse verloopstekkertjes erbij kopen
it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see
Ben benieuwd hoe Windows de laatste twee devices dan gaat noemenOp dinsdag 19 maart 2002 20:00 schreef carnman het volgende:
ff zien
6 x PCI
das 28 x IDE
Geen beurs, geen tempo
Dan ga ik eens uitproberen door gewoon veel extended partities te maken.
Pagina: 1