Toon posts:

Welke case?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen waar ik een uitstekende "alles in 1 case" kan kopen, voeding, fan's, etc.
En bestaat er een beste merk?
Antec
AOpen
Addtronics
Avance
Koolance
Elan Vital
Enlight
In-Win
Palo Alto

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

Verwijderd

Reviews genoeg op t.net, prijzen en plaatsen waar je kan kopen vind je hier.
Ohja, meer van dit soort vragen zijn al geweest en die zoek je zo.

Mijn favo's blijven toch A-open en Antec. (zie m'n specs, ik heb zelf een chieftec fulltower, erg mooi imho).
Antec word ook onder meerdere namen verkocht, kijk maar eens op www.tweakshop.nl.
Koolance is vooral bekend om overclock minded kasten (denk aan hun kant en klare waterkoeling kast :9~ )
De rest heb ik niet echt persoonlijke ervaringen mee ;)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38
Jezus zeg! :(
Het wordt nu echt te gek hoor,
waarom kan een mens tegenwoordig niet zelf eerst ff nadenken? Is dat nou te veel gevraagd?

Er staan zat reviews etc. her en der op het internet en vraag het anders in de winkel.
En gebruik anders eerst de search eens.
Ik bedoel, uiteindelijk moet je toch zelf beslissen dus zoek dan ook zelf maar uit wat voor jou het beste aan jouw eisen voldoet. Dat hoeven anderen toch niet te doen?

|:(

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op dinsdag 19 maart 2002 17:43 schreef FlowDesign het volgende:
Jezus zeg! :(
Het wordt nu echt te gek hoor,
waarom kan een mens tegenwoordig niet zelf eerst ff nadenken? Is dat nou te veel gevraagd?

Er staan zat reviews etc. her en der op het internet en vraag het anders in de winkel.
En gebruik anders eerst de search eens.
Ik bedoel, uiteindelijk moet je toch zelf beslissen dus zoek dan ook zelf maar uit wat voor jou het beste aan jouw eisen voldoet. Dat hoeven anderen toch niet te doen?

|:(
Chillll... :7
Rustig aan hé

Verwijderd

Ik heb een ColorCase Noblesse gekocht en ben er zeer tevreden over, ziet er puik uit en niet duur 120€ incl. 350 watt voeding.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/sx1030b.jpg

:9~

Antec SX 1030 BEC (300 Watt - ATX Bigtower) black

Leuk kastje voor toekomstig systeem :)

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

In den beginne van tweakers.net schafte echte GoTters een Chieftec aan :Y)
(zij die later kwamen volgden braver hun voorbeeld, zij die sloebers waren (mijzelf meegerekend) kochten een budget case) :D

"People should know when they're conquered..."

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op dinsdag 19 maart 2002 18:10 schreef Malebolgia het volgende:
In den beginne van tweakers.net schafte echte GoTters een Chieftec aan :Y)
(zij die later kwamen volgden braver hun voorbeeld, zij die sloebers waren (mijzelf meegerekend) kochten een budget case) :D
Ik koop ook altijd budget cases ,kunnen heel goed en mooi zijn hoor en vind het een beetje zonde om 500 gulden voor een case te betalen ,koop dan een goedkopie en ga hem modden net zoals ik ,veel creatiever.

Alleen op voeding is het minder slim om te besparen ,daar kan je dan beter een merk in stoppen later.

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

Op dinsdag 19 maart 2002 18:15 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Ik koop ook altijd budget cases ,kunnen heel goed en mooi zijn hoor en vind het een beetje zonde om 500 gulden voor een case te betalen ,koop dan een goedkopie en ga hem modden net zoals ik ,veel creatiever.

Alleen op voeding is het minder slim om te besparen ,daar kan je dan beter een merk in stoppen later.
bennik wel met je eens hoor, alleen die chieftec roeleren toch wel vind ik. En keesmodden kost tijd. Heb je geld, maar geen tijd: Chieftec. Heb je geen geld, maar tijd, zijn er 2 mogelijkheden:
1) werken voor een chieftec :)
2) een cheap(er)-ass kast kopen en modden
Ik ben voor optie 2, die ik na m'n exmens in praktijk ga brengen (ik word nu haast doof van m'n comp (voeding maakt wat lawaai), maar die Coolermaster cpu-fan maakt het wel heel bont)

"People should know when they're conquered..."

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38
Op dinsdag 19 maart 2002 17:52 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Chillll... :7
Rustig aan hé
Ja, het is toch zo, of niet dan?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

Verwijderd

hmmm... veel voorkomende vraag...maarja, het is grotendeels een kwestie van smaak. Ik vind de Antec (/Alienware) kast bij verre het mooist. Maar voor lekker casemodden en ook nog goedkoper uit zijn zou ik de AOpen HX08 of de HQ08 kopen. Alle2 zeer fijne kasies, niet superduur, degelijk, kunnen veel fans in en blowholes maken is nie zonde :P

Verwijderd

Iedereen moet toch een vraag kunnen stellen, als je denkt van 'wat een domme vraag' open de thread dan niet. Ik zeg toch ook niet dat VWO triviaal is en dat je daarom dom bent als je nog op de middelbare school zit. En zoeken werkt op got niet goed, aangezien de meeste topics zo vervuild zijn dat er niet meer uit op te maken is wat wel en wat niet oke is. Laatste tijd is tweakers echt door en voor pubers geworden. Altijd elkaar maar uitschelden.

Nu on topic; Bedenk eerst hoeveel ruimte je nodig hebt, welke winkel dichtbij is en anders welke webshop je vertrouwd. Kijk dan wat je kan kopen qua prijs. Tja dan kan je nog maar uit een paar cases kiezen :).

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 18:03 schreef We Are Borg het volgende:
[afbeelding]

:9~

Antec SX 1030 BEC (300 Watt - ATX Bigtower) black

Leuk kastje voor toekomstig systeem :)
Helemaal mee eens, als je echt een goeie case wil, moet je deze nemen.
B-)

Verwijderd

heb een veel mooiere kast, met ingebouwde hardware matige firewall lekker puh, maak dinsdag (eerder heb ik geen digicam) wel wat foto's
Pagina: 1