Toon posts:

Sennheiser MP40 of Micosoft Sidewinder Gamevoice

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet heel snel een beslissing maken tussen deze twee Sennheiser MP40 of Micooft Sidewinder Gamevoice headsets.

De Sennheiser kan ik nog terugbrengen, maar mensen die ik spreek, vinden de spraak slecht. Ik wil rond de 50 euro blijven en dan vind ik alleen de Micosoft Sidewinder Gamevoice als goede tegenkandidaat.

Iemand een serieuze mening of idee?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:25
ikzelf heb die van Microsoft en ben er zeer tevreden over
het geluid is goed, en de microfoon ook
en de prijs is ook wel redelijk
ikzelf zou dus voor de MS Sidewinder Gamevoice gaan ;)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zou ze allebij door de plee spoelen en voor een echte sennheiser gaan.. hd500 of hoger... en dan een aparte mic... want deze 2 zijn gewoon bagger

blup

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 08:44
tja, wat zal ik zeggen. Ik heb geen ervaring met de sennheiser, wel met de gamevoice.

De headset bij de gamevoide is een plantronics headset.
Die is me dus ontzettend goed bevallen. Helaas is het niet echt een stevig ding en ging hij bij mij na een paar maandjes ook kapot, 1 van de oordingen was afgebroken. Dit schijnt vaak voor te komen. Vriend van me had exact hetzelfde probleem.

Nadat ik wat rond ben gaan kijken op de plantronics site zag ik de HS1. echt een super headset, speciaal voor gamers.

Ik had destijds ook een budget in m'n hoofd van ongeveer 100/125 gulden, maar de headset was maar bij een paar winkels te leveren. Dus ik moest er 180 voor betalen. (3 besteld om verzendkosten te delen, en 2 aan vrienden verkocht)

nu, een half jaar verder moet ik zeggen dat ik extreem tevreden ben met de hs1. echt een super ding, wat ook harstikke fijn op het oor zit.

helaas ging hij een paar weken geleden kapot. Het hele rechter gedeelte deed het niet meer. Geen geluid dus.
Ik mag hem opsturen en dan kijken ze of ik garantie heb.
Ik hoop het wel, want het is echt een gemis zonder dat ding.
Die van m'n vrienden werken trouwens nog wel perfect

Afbeeldingslocatie: http://www.pcheadsets.nl/graphics/hs1detail.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Nou, om een eind te maken aan de vraag welke ik heb genomen: Geen van beide!!
De Microsoft Sidewinder Gamevoice, vond ik te gammel. De kwaliteit van geluid en spraak waren we goed. De prijs is duur vanwege die command-pad, die je erbij krijgt. Dus bezuinigt op de headset.
Ik heb de nu de Labtec Axis 502 en die is goed tot zeer goed. Als iemand nog een alleen een headet zoekt, zou ik deze willen aanraden. Kost rond de 25 euro.

Verwijderd

dus die labtec was wel okee?

nou ook maar eens kijken waar die te koop is dan....en tenminste niet te gek duur!

hé swift glx bedankt voor je 'markt-onderzoek' !!!

Verwijderd

Nou die commandpad bij die GameVoice vond ik anders toch een zeker leuk extra'tje. Voegt veel toe aan de fun van een potje beuken. :) Je kan heel makkelijk ff op een andere kanaal met iemand praten.

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 12:16 schreef swiftglx het volgende:
De Microsoft Sidewinder Gamevoice, vond ik te gammel. De kwaliteit van geluid en spraak waren we goed. De prijs is duur vanwege die command-pad, die je erbij krijgt. Dus bezuinigt op de headset.
Ik heb de nu de Labtec Axis 502 en die is goed tot zeer goed. Als iemand nog een alleen een headet zoekt, zou ik deze willen aanraden. Kost rond de 25 euro.
Zeer goed headsetje ! ..ik heb hem al een tijdje en bevalt best !

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10 15:23

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op 25 maart 2002 @ 12:16:
Waar heb je in goedsnaam die Labtec Axis 502 gehaald? Vind 1 winkel waar ze 'm hebben gehad.. Is niet meer op voorraad.

In de buurt van Eindhoven wellicht? :)

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10 11:28
bosaap22 schreef op 28 maart 2004 @ 15:36:
[...]

Waar heb je in goedsnaam die Labtec Axis 502 gehaald? Vind 1 winkel waar ze 'm hebben gehad.. Is niet meer op voorraad.

In de buurt van Eindhoven wellicht? :)
kijk eens naar de datum van posten :D

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10 15:23

bosaap22

Doing things I'm good at.

RonaldMade schreef op 28 maart 2004 @ 15:42:
[...]

kijk eens naar de datum van posten :D
Whahaha.... je hebt gelijk...

Doe zelf wel ff onderzoek B)