Leadtek Geforce3 TI200 128mb stuk, garantie ?

Pagina: 1
Acties:

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ik heb vorige week een nieuwe videokaart gekocht (zie topictitel) maar mijn handen jeukten om hem te overklokken >:), maar nu ben ik dus denn ik een beetje te ver gegaan :'(. Als ik het 3e windows scherm (win2k pro) die van voorberijden van netwerkverbindingen etc., dan krijg ik alemaal strepen op mijn beeld. Ik dacht eerst dat het een software probleem was en dus had ik mijn harde schijf geformateerd. daarna weer windows instaleren ging alemaal goed. totdat ik de drivers ging instaleren, als ik hjem weer opnieuw opstart dan krijg ik precies hetzelfde :'(. het geke is ook dat ik bij systeem>hardware geen beeldscherm adapters kan zien.

weet iemand nog een trucje, en of ik nog een nieuwe kan krijgen (zonder erbij te zeggen dat ik aan het overklokken ben geweest)

en o wat hoop ik dat de verkoper niet op dit forum zit :P

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

gewoon terugbrengen en zeggen dat het ding je niet bevalt en dat je toch maar een SIS kaartje wilt hebben.

Verwijderd

OF een s3Virge natuurlijk >:)

Maar ja je kan gewoon garantie claimen, ik weet niet hoe ver je hebt geclocked maar een aantal fabricanten garanderen zelfs tot een bepaald overclock % dus...

• Kapitein Edward
ik was tot 245/500 gegaan >:)

de andere computer doet helemaal niks meer :'(

Verwijderd

Terugklokken een optie?

volgens mij gaat een kaart van 1 keertje tever overklokken niet dood hoor..

• Kapitein Edward
het was wel iets meer dan 1 keer :+

ik hoop dat iemand morgen ff met mij naar de stad kan gaan :(, steeds als ik de drivers installeer, doet ie het niet meer :r (daarvoor is het zoals in veilige modus)

Verwijderd

laat ff weten hoe het is afgelopen

Verwijderd

jij sloopt hem.....

en 245/500 is geen probleem voor dat ding hoor.... moet makkelijk kunnen

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 08:45
Pcies, mijn videokaart een chaintech (komt uit dezelfde fabriek als leadtek) gf3 ti-200 +tvout 64 mb loopt op 240/550 (+/- even snel als een gf3 ti-500 (onovergeklokt dan)Zonder problemen en superstabiel. Mischien heb je gaar geheugen er op zitten want ik heb ooit mijn gf2 gts 32mb gemold door het geheugen te veel over te klokken, daarna ging ie ook rare strepen vertonen in allemaal verschillende kleuren. Maar dat deed die van mij overal bij en die van jou doet het pas vanaf het derde scherm. Gewoon teruggaan naar de winkel en ff lekker zeuren. (de mijne kreeg ik trouwens niet vergoed :'(

• Kapitein Edward
Op woensdag 20 maart 2002 16:38 schreef jcross het volgende:
laat ff weten hoe het is afgelopen
Ben er gisteren mee terug geweest, was geen probleem om hem te ruilen. Ik heb hem vandaag weer in mijn computer gestoken, maar hij deed nog steeds hetzelfde :( :'(. zonet ff mijn computer wegebracht, hoop dat ie snel is gerepareerd.

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:59 schreef thijz het volgende:
ik was tot 245/500 gegaan >:)

de andere computer doet helemaal niks meer :'(
das toch niks mijn gaat tot 240 530

• Gisae
  • Niet online
Mijne kreeg ik net. Toen overclocked van 200/366 naar 200/372. Dat moet zeker kunnen vind ik, maarja, hij deed het toen nog 2 dagen en toen was ie stuk. Eerst kreeg ik coole strepen in vele kleurtjes, en daarna wilde de pc zelfs niet meer opstarten.
Teruggestuurd en gezegd wat er mis mee was, ik kreeg een nieuwe met de vermelding dat de oude instabiel was onder windhoos. >:)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

wat me opvalt is dat iedereen met de 64mb versie em heel goed kan overclocken, en iedereen met de 128mb versie problemen heeft. En ik krijg vandaag m`n 128 mb versie binnen :(

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:05
Heb ook dezelfe Leadtek kaart als jou.

Het kan best kloppen dat die van jou aan OC-en kapot is gegaan. Ik kon namelijk in het begin maar tot 210/460 OC-en en zag ik zelfs al scherm afwijkingen(scheurtjes) in 3dmark2001. Ik las hier op tweakers dat het met ASII onder je heatsink veel beter ging. Heb ik dus gedaan.. :) :) Nu kan ik met mijn Leadtek Winfast 200TDH 128mb OC-en tot 255/500 :P

- Mijn PC -

• Kapitein Edward
ik zou nog posten hoe het zou aflopen, ik heb zins een half uur mijn computer terug. En ze hebben hem gefixt :D. het was een driver probleem.... :r er was iets heel raars mee aan de hand :)

bedankt voor alle hulp
(als een modje dit een te grote onzin vind, doet hij er maar een slotje op ;))

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Iets heel raars :?

Een driver probleem kun je zelf ook wel oplossen lijkt me :D

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
effe off topic
waar kan je zoŽn overclock progje vinden. Heb in google gegooid, komt meer tweak utils uit.

• Kapitein Edward
Op donderdag 28 maart 2002 20:18 schreef doak het volgende:
effe off topic
waar kan je zoŽn overclock progje vinden. Heb in google gegooid, komt meer tweak utils uit.
kijk eens in de FAQ :P
Pagina: 1