is alweer tijdje geleden dan ik gemod heb maar dacht maak eens met de gratis webcam van chello us wat beroerde pics maken
. Moet nog even goeie foto's maken en scannen en zo maar hier alvast voorproefje:
Picz
Picz
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
ja die auto is het uiteindelijke resultaatOp dinsdag 19 maart 2002 16:32 schreef breinonline het volgende:
Is die auto ook gemod?
Ziet er goed uit!
yep omdat kast ook naar binnen blaast anders gaat het tegen mekaar in, en heb hem ook omgedraait erop gehad en dat scheelde nix.Op dinsdag 19 maart 2002 16:35 schreef Mephix het volgende:
ejj.. jij hebt alpha sink met fan naar sink toe.. in handleiding staat fan van sink af. Heb je dit expres gedaan? Verder mooie kassie
MooiOp dinsdag 19 maart 2002 16:37 schreef Future_Man het volgende:
[..]
yep omdat kast ook naar binnen blaast anders gaat het tegen mekaar in, en heb hem ook omgedraait erop gehad en dat scheelde nix.

Verwijderd
persoonlijke smaakOp dinsdag 19 maart 2002 17:10 schreef Thefirstikke het volgende:
Leuk, maar waarom gebruikt iedereen van die LELIJKE zilveren schakelaartjes?
[afbeelding]
Er zijn toch vele mooiere, plattere schakelaartjes in de handel?
Zoals deze:
[afbeelding]
explain
Eh... smaken verschillenOp dinsdag 19 maart 2002 17:10 schreef Thefirstikke het volgende:
[afbeelding]
Zoals deze:
[afbeelding]
explain
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
'k snapt ook niet, ik koop strax ook die nieuweOp dinsdag 19 maart 2002 17:10 schreef Thefirstikke het volgende:
[afbeelding]
Zoals deze:
[afbeelding]
explain
ik vind die zwarte kleredingen geen porem...Op dinsdag 19 maart 2002 17:10 schreef Thefirstikke het volgende:
[afbeelding]
Zoals deze:
[afbeelding]
explain
GoT a clue? Specs
Ik wou precies hetzelfde zeggen!Op dinsdag 19 maart 2002 19:59 schreef 007BigHarry het volgende:
[..]
ik vind die zwarte kleredingen geen porem...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ik vind die zilveren schakelaartjes echt wel veel mooier dan die cheap ass platte plastic schakelaartjes. Maar daarover zijn de meningen nogal verschillend merk ik.Op dinsdag 19 maart 2002 17:10 schreef Thefirstikke het volgende:
[afbeelding]
Zoals deze:
[afbeelding]
explain
yep, 5MM Blauwe ledjes 4,50 per stuk ofzo(Guldens)
Webcam pics resizenIk had geen zin om te rezisen en shit