Toon posts:

SB16 + Mxstream conflict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helemaal hopeloos geworden en ik hoop dan ook dat iemand mij hier kan helpen. Het volgende is het geal. Ik heb een sb16 soundcard. Nadat ik mxtream heb aangesloten(met een externe usb modem) storen alle programma's. Zoals bijvoorbeeld kazaa. Elk nummer dat ik afspeel stottert. Of als ik een film in de media player wil kijken, dan hapert die steeds. Alleen ik als de modem eruit haal dan doet alles het normaal!! De vraag: Ligt dit aan mijn soundcard? Of aan iets anders. ik wil het graag weten, want ik word er helemaal gek van!
Alvast bedankt. :?

V. Ploum

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ligt aan de gebruiker.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Probeer nieuwe drivers te vinden voor je geluidskaart.

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

irq conflict tussen usb hub en soundcard ?

Check eens met msinfo.

Verwijderd

Combinatie van Realtek chip based NIC en Creative geluidskaartje zeker :)

• JvS
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

doe voortaan ff geen 'met spoed' in je titel, als je 100euro per uur betaald mag je spoed eisen, nu wek je er alleen irritatie mee.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Tof van jullie dat jullie me helpen, maar wat moet ik nu doen? zonder spoed, maar wel graag erg snel.

• JvS
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 20 maart 2002 02:13 schreef Ploum het volgende:
Tof van jullie dat jullie me helpen, maar wat moet ik nu doen? zonder spoed, maar wel graag erg snel.
als je niet antwoord op de vragen en suggesties heeft het geen zin.

Check of je een conflict hebt met de twee apparaten, dat lijkt er namelijk erg op. En heb je al drivers geprobeerd?

Als je daar niet op reageert heeft het minder zin je te gaan helpen enzo :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:31 schreef _Brake_ het volgende:
Combinatie van Realtek chip based NIC en Creative geluidskaartje zeker :)
Zullen we WEDDEN dat dit het is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 1 driver gebrobeerd(pnp sb16), maar dat hielp niet. en dat met dat irq conflict? waar kan ik dat controleren? Ik waardeer het heel erg, maar ik heb er nog niet zo heel veel verstand van, dus vandaar dat ik even om uitleg vraag.
Alvast bedankt weer

V. Ploum

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 00:56
V. Ploum
Kijk effe in de FAQ over je naam e.d. onder posts zetten.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#00
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Verder om te kijken of ej confilct hebt, ga naar Configuratie scherm en dan naar Systeem, klik dan op Apparaatbeheer, als er dan ergens een uitroepteken staaan heb je daar een conflict.

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 15:30 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Kijk effe in de FAQ over je naam e.d. onder posts zetten.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#00
[..]

Verder om te kijken of ej confilct hebt, ga naar Configuratie scherm en dan naar Systeem, klik dan op Apparaatbeheer, als er dan ergens een uitroepteken staaan heb je daar een conflict.
Zoek de uitroeptekens >:)
Pagina: 1