de film hackersOp dinsdag 19 maart 2002 16:20 schreef Esmer het volgende:
hey crash waarvan is die naam want die komt me zo bekend voor.
half geript (i know)
eigenlijk geef ik de voorkeur aan Crash, maar die was al geregistreerd
ziet er wel gaaf uit.
hoop dat ze ook nog een filmpje maken dat je de auto ziet rijden en met wat in car shots.
maar dit spel ga ik zeker wel kopen echt mooi is het.
hoop dat ze ook nog een filmpje maken dat je de auto ziet rijden en met wat in car shots.
maar dit spel ga ik zeker wel kopen echt mooi is het.
Waarschijnlijk gaan we dit soort filmpjes terugvinden voor ieder circuit in het game. Klinkt alvast prima 
Ik kijk al uit naar juni
Ik kijk al uit naar juni
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ben hem ook aan het downen. Ik denk dat de kwaliteit een beetje tegenvalt omdat het een PS2 filmpje is.
Ik vind het er redelijk uitzien (heeft natuurlijk met de kwaliteit te maken) maar volgens mij was het geen camera die op een auto zat. De bochten zijn te hoekig en de snelheid te langzaam. Het is een soort fly-by over het circuit.
Evengoed kan ik niet wachten tot hij er is. Mijn teruggave van de belasting zal voor een groot deel uitgegeven worden aan nieuwe hardware
Ik vind het er redelijk uitzien (heeft natuurlijk met de kwaliteit te maken) maar volgens mij was het geen camera die op een auto zat. De bochten zijn te hoekig en de snelheid te langzaam. Het is een soort fly-by over het circuit.
Evengoed kan ik niet wachten tot hij er is. Mijn teruggave van de belasting zal voor een groot deel uitgegeven worden aan nieuwe hardware
Volgens mij is de slechte kwaliteit alleen te weiten aan de compressie. Als je daar door heen kijtk zie je echt een supermooi spel. Als het zo doorgaat is het mooier als gt3. Mmmh... misschien is dat ps2vsxbox hardware verhaaltje niet eens zo'n blaatOp dinsdag 19 maart 2002 21:27 schreef bassio het volgende:
Ben hem ook aan het downen. Ik dat dat de kwaliteit een beetje tegenvalt omdat het een PS2 filmpje is.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Pagina: 1