Ik heb 2 smart case fans van Thermaltake gekocht en die zit nu in mijn kast en aangesloten. Maar er komen dus 2 draadjes uit eentje met rood en zwart en die zit op een verloopstukje van de molex dat erbij zat. Dus die zorgt voor de voeding. De ander is geel en is voor rpm, mar ik heb nergens om hem op aan te sluiten. Ik weet wel dat die pokke dingen 5000 toeren draaien want er zit zo'n temp sensor op die reageert op de temp en bij hogere temp harder gaat draaien, maar hij draait dus altijd op 5000 toeren, en maakt veel lawaai. Mijn vraag is dus hoe je die gele draad aan kunt sluiten en waar? En hoe ik eventueel mijn fan dan langzamer kan laten draaien.
Ik weet wel dat als ik hem op 7 volt wil laten draaien dat ik de rode en de gele moet aansluiten, maar die zijn gesplitst en zitten op 2 aparte connectoren. Dus moet ik dan maar de draadjes eruit rukken en ze dan in 1 connectortje zetten?
Ik weet wel dat als ik hem op 7 volt wil laten draaien dat ik de rode en de gele moet aansluiten, maar die zijn gesplitst en zitten op 2 aparte connectoren. Dus moet ik dan maar de draadjes eruit rukken en ze dan in 1 connectortje zetten?