MGS2 vraag [Spoiler!]

Pagina: 1
Acties:

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52
Dit gaat dus over het einde van MGS2, dus als je dat niet wilt weten, NIET verder lezen!!

Ik snap dit niet:
SOlidus wil vrijheid voor iedereen, daarom kaapte hij Arsenal Gear.
Raiden vind dat een goede reden maar moet hem evengoed doden omdat hij anders zelf wordt gedood door Solidus en dan sterft ook Olga's kind.

Maar waarom zegt Raiden dan niet tegen Solidus: "ok, ik vind jouw ideeen goed, dus laten we niet vechten, dan leeft iedereen, en is er ook vrijheid voor de wereldbevolking" :? :?

iracing profile

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 15:48 schreef Raimond het volgende:
Dit gaat dus over het einde van MGS2, dus als je dat niet wilt weten, NIET verder lezen!!

Ik snap dit niet:
SOlidus wil vrijheid voor iedereen, daarom kaapte hij Arsenal Gear.
Raiden vind dat een goede reden maar moet hem evengoed doden omdat hij anders zelf wordt gedood door Solidus en dan sterft ook Olga's kind.

Maar waarom zegt Raiden dan niet tegen Solidus: "ok, ik vind jouw ideeen goed, dus laten we niet vechten, dan leeft iedereen, en is er ook vrijheid voor de wereldbevolking" :? :?
1. Omdat Solidus niet voor rede vatbaar is en met Raiden WIL vechten. Door alleen maar te ontwijken, niet terug te vechten en te blijven praten zou je dat misschien nog op kunnen lossen...

2. De Patriots willen dat Raiden vecht met Solidus, en de Patriots hebben het nu eenmaal voor het zeggen. NIET vechten zou toch resulteren in Solidus' dood, en daarnaast waarschijnlijk ook in Raiden's dood en dat van Olga's kind. Iemand trouwens enig idee wat ik bedoel als 'de Patriots' verdomd veel lijkt op 'Inver Brass' ? of leest de jeugd geen boeken meer :? :P