Falcon 4.0 SP2A preview pics!

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Niet alleen zal SP2A de nodige (BROODNODIGE) bugfixes bevatten ten opzichte van SP2 (de lijst is veel te lang om hier te posten) maar er zullen ook nieuwe vliegtuigen beschikbaar worden!

Hier wat preview-pics van "the goodies to come":

MiG-31:

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/03_18_2002-13_44_44.jpg

SU-17, SU-22: (Een Su-22 is een export versie van de Su-17 Fitter en uiterlijk niet anders)

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/03_03_2002-12_53_26.jpg

SU-7: (Voorloper van de Su-17)

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/03_03_2002-12_52_35.jpg

C-17:

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/03_10_2002-21_45_43.jpg

Ook de AV-8B Harrier is nu eindelijk beschikbaar (zit al in Falcon 4.0 sinde de release in Dec 98 maar was half af en daarom niet te gebruiken).

Nee, SP2A zal aardig mooi worden.. en F4UT heeft al aangekondigd dat men na het verschijnen van SP2A nog genoeg werk heeft voor SP3 op het gebied van Data Edits. (Na SP2A zullen er geen executable edits meer toegestaan worden door Infogrames).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Geweldig gewoon, dat Falcon 4.0! :)
Echt beter dat er een SP2A komt. :D
Maar weet je ook al wat de systeemeidesn zullen worden? :?
En wanneer is de releasedatum, weet je dat?
Greetz, Uncle Sam

ps: Ik mag misschien mee met een echte F-16!

Verwijderd

Beters dat wordt weer nachten lang plezier (dagen ook maar speel het vaak 's nachts).

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Hmmm hier wat sneakie Spy shots van nog een geheimzinnig voertuig gesignaleerd in SP2A :D :D

Afbeeldingslocatie: http://wuw.stusta.mhn.de/~u001907a/SPstuff/area51-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wuw.stusta.mhn.de/~u001907a/SPstuff/area51-3.jpg

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
hehehe :D het ziet er veelbelovend uit :)

tampert, kriminalpolizei

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Target ID: B2-B

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
B-2A eigenlijk :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wouw, dat ziet er netjes uit opzich.

Maar wat ik me afvraag: Als je bij een normaal stukje dicht bij de grond vliegt, hoe ziet dat er dan uit? Bij FS2002 iig afschuwelijk. :(

🌞🍃

Verwijderd

Lelijk..Falcon 4 staan niet bekend om z'n goede LOD kwaleiten...in dat opzicht is Flanker stukken ll beter IMHO.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
zien er goed uit die screenies,
tegen die tijd toch ook maar es uit gaan proberen :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op dinsdag 19 maart 2002 22:09 schreef tazzman het volgende:
B-2A eigenlijk :)
was ff in verwarring met de B-1B

ik wist niet helemaal weer welke herontworpen was. dacht net eraan hoe het zat :o

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 22:21 schreef ICBM het volgende:
Lelijk..Falcon 4 staan niet bekend om z'n goede LOD kwaleiten...in dat opzicht is Flanker stukken ll beter IMHO.
Dat wel maar Flanker heeft absoluut geen dynamic campaign zoals Falcon 4.0 dat wel heeft.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

is er eigenlijk een release date? als f4community insider weet jij dat misschien wel.

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
De geruchten zijn eind Maart, begin April....verder weet ik net zoveel als jij :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Hier zijn nog meer preview pics van F4UT van alle nieuwe vliegtuigen, wapens en voertuigen voor SP2A. Ze zijn vanuit de nieuwe Tactical Reference gegrabbed:

Er zitten dus zowel complete nieuwe 3D Models bij .. voor niet-eerder bestaande vliegtuigen in F4, maar ook sterk verbeterde 3D modellen van bestaande vliegtuigen, voertuigen en wapens....

Ziet er veel belovend uit!! :9~

Vliegtuigen voor de "Red Forces" .. Noord Korea, China en de USSR.

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/red.jpg

Vliegtuigen voor de "Blue Forces".. USA, Zuid Kora, Japan.

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/blue.jpg

Wapens voor de "Red Forces":

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/redordnance.jpg

Wapens en voertuigen voor de "Blue Forces":

Afbeeldingslocatie: http://f4ut.frugalsworld.com/screenshots/blueordnance.jpg

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

de skin van de B-2 mag wel wat zwarter

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op woensdag 20 maart 2002 20:28 schreef tazzman het volgende:
De geruchten zijn eind Maart, begin April....verder weet ik net zoveel als jij :)
BTW wat zal er eerder zijn de Cougar of SP2a?

© ocf81 1981-infinity

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
spot ik daar een daisy cutter >:)

tampert, kriminalpolizei

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Op donderdag 21 maart 2002 13:54 schreef tazzman het volgende:
Hier zijn nog meer preview pics van F4UT van alle nieuwe vliegtuigen, wapens en voertuigen voor SP2A. Ze zijn vanuit de nieuwe Tactical Reference gegrabbed:

Er zitten dus zowel complete nieuwe 3D Models bij .. voor niet-eerder bestaande vliegtuigen in F4, maar ook sterk verbeterde 3D modellen van bestaande vliegtuigen, voertuigen en wapens....

Ziet er veel belovend uit!! :9~

Vliegtuigen voor de "Red Forces" .. Noord Korea, China en de USSR.

[afbeelding]

Vliegtuigen voor de "Blue Forces".. USA, Zuid Kora, Japan.

[afbeelding]

Wapens voor de "Red Forces":

[afbeelding]

Wapens en voertuigen voor de "Blue Forces":

[afbeelding]
:9~

BTW, heeft er nog iemand zijn HOTAS set in de aanbieding?

Verwijderd

Dit brengt weer geweldige herinneringen op. Lekker n88 netwerken met Falcon 4.0. Kan niet w88 op de nieuwe!!!:9

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 15:19 schreef ocf81 het volgende:
de skin van de B-2 mag wel wat zwarter
Als het 3D-Model er maar is.. skins zelf zijn relatief makkelijk aan te passen in Falcon 4.0.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 15:23 schreef Evilernie het volgende:
spot ik daar een daisy cutter >:)
Ja die zit inderdaad in SP2A :) :) :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hey wat cool, op dat plaatje van de "Red Forces" staat zo'n ding met 'afgezaagde' neus, wat ze in Airwolf altijd afschieten :) Mig-21 als ik me niet vergis...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Freezer|IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
die zien er wel heel vet uit ja

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Ziet er kewl uit, heb al jaren geen flightsims meer gespeeld, maar dit is denk ik een goede reden om weer te beginnen :)

Verwijderd

Hallo allemaal iedereen,
Ik heb een opmerking over de gewone SP2.
Er staan nu x-tra TE's bij waaronder een carrier landing.
Ten eerste: Ik kan me vanghaak niet uitklappen :(
Ten tweede: Als ik dan eenmaal zo veel vaard heb geminderd dat het ook wel lukt zonder vanghaak zak ik dwars door het dek heen!!! Zowel met de F-14 als de f-18.
Weet iemand hier iets meer van?
Dank je,
Greetz, Uncle Sam (Freebirds VFW EU-Squadron)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Heb je je verhicle scaling op 1 staan en je smart-scaling uit?

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 21:52 schreef tazzman het volgende:
Heb je je verhicle scaling op 1 staan en je smart-scaling uit?
Zo ver ben ik nog niet in mijn handleiding (TE 10 pas :'() dus ik weet niet waar je het over hebt. Maar staat het in de handleiding? Waar?
Dank je,
Collin
(ben je in het echt ook piloot?)

Verwijderd

Heb een hele tijd geleden Falcon 4.0 gekocht, je kent dat wel voor 3 tientjes (zelfs 2x, want 2e keer was mét boek erbij), is die F4UT een upgrade & te downloaden of een nwe. versie die je moet kopen?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

http://f4ut.frugalsworld.com/

het si een comminity patch, dus free en asl een patch te installeren

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:03 schreef Uncle-Sam het volgende:

(...)

ps: Ik mag misschien mee met een echte F-16!
Mag je mij vertellen hoe je dat hebt geregeld en welke mob in nl dat toestaat!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 23:01 schreef Desert_Storm het volgende:

[..]

Mag je mij vertellen hoe je dat hebt geregeld en welke mob in nl dat toestaat!
ZO heb ik dat (hopelijk) geregeld:
Een leraar van mij heeft een vriend die werkt bij de KLu en die is daar monteur. Nou heeft die vriend van die leraar een keer geregeld dat mijn leraar een keer mee kon vliegen en dat is dus ook gebeurd. Nou weet mijn leraar dat ik maar een droom heb en dat is F-16 piloot worden. Dus hij zou voor mij aan zijn vriend gaan vragen of hij dat wilde regelen voor mij.
ZO heb ik dat geregeld.
Greetz, Uncle Sam

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 23:05 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

ZO heb ik dat (hopelijk) geregeld:
Een leraar van mij heeft een vriend die werkt bij de KLu en die is daar monteur. Nou heeft die vriend van die leraar een keer geregeld dat mijn leraar een keer mee kon vliegen en dat is dus ook gebeurd. Nou weet mijn leraar dat ik maar een droom heb en dat is F-16 piloot worden. Dus hij zou voor mij aan zijn vriend gaan vragen of hij dat wilde regelen voor mij.
ZO heb ik dat geregeld.
Greetz, Uncle Sam
Geef mij dat nummer van die monteur eens :) Nee, zonder geintjes, hoop voor je dat het lukt! om terug te komen op het topic: Weet van f-16 vliegers (geen piloot!) dat Falcon4 ongeveer het meest realistisch is wat je kan krijgen op de pc (behalve g krachten dan...), dus flink oefenen! In de keuringen voor vlieger zit ook een praktische vlieger selectie waar je zelf moet vliegen.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Een crewchief kon normaal niet zo maar regelen dat hij ZELF mee kan vliegen, laat staan iemand anders. Zeer goede vriend van me is sleutelneus bij 315 maar zelfs toen 315 het OCU was (en daarom de meeste F-16B's in de inventaris had) ging dat ook niet zo maar. Bij welk squadron werkt die jongen dan? Misschien ben ik um wel es tegen gekomen :)

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 01:47 schreef tazzman het volgende:
Een crewchief kon normaal niet zo maar regelen dat hij ZELF mee kan vliegen, laat staan iemand anders. Zeer goede vriend van me is sleutelneus bij 315 maar zelfs toen 315 het OCU was (en daarom de meeste F-16B's in de inventaris had) ging dat ook niet zo maar. Bij welk squadron werkt die jongen dan? Misschien ben ik um wel es tegen gekomen :)
Ik weet niet bij welk squadron hij werkt, ook niet op welke basis, dat zou ik aan mijn leraar moeten vragen. Maar hij heeft het wel voor mijn leraar kunnen regelen dus ik hoop ook voor mij...
Greetz, Uncle Sam
ps: Ben je zelf piloot ofzo Tazzman dat je denkt dat je hem wel eens tegen gekomen bent?

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 16:32
Meevliegen? Dan is er zeker wat veranderd de afgelopen jaren...

Een goede kennis van ons is heli piloot bij de SAR en die wist ons te vertellen dat het al enige tijd (inmiddels 10 jaar?) niet meer mogelijk is om mee te vliegen. Dit ivm de verzekering, dus ik weet niet hoezeer ze daar de regels willen buigen.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Woei, dat ziet er kewl uit

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Goed! Tijd dus om diablo maar even in de kast te zetten! Kan ik eindelijk mijn callsign weer uit de kast pakken!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 10:57 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

ps: Ben je zelf piloot ofzo Tazzman dat je denkt dat je hem wel eens tegen gekomen bent?
Nee maar ik ben regelmatig op Volkel en Twenthe. Goede connecties zullen we maar zeggen :)

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 02:48 schreef tazzman het volgende:

[..]

Nee maar ik ben regelmatig op Volkel en Twenthe. Goede connecties zullen we maar zeggen :)
Hoe kan je in vredesnaam regelen dat je daar op mag???
(vast connecties).
Greetz, Uncle Sam

Verwijderd

Hey Tazzman,
he euh, heb je MSN?
Dan kunnen we wat makkelijker praten over Falcon 4.0 en de KLu in het algemeen de vliegfuncties, of ICQ, liever MSN.
Heb je een van de twee, wil je dan even je ICQ-nummer 8erlaten of je MSN-adres.
Dank je!
Uncle Sam

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 09:05 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Hoe kan je in vredesnaam regelen dat je daar op mag???
(vast connecties).
Greetz, Uncle Sam
Ik weet wel dat die monteur op Twenthe werkt.
(kan je voor mij niet een keer regelen dat ik er op kan??? :D)
Pagina: 1