Unreal Tournament start niet.

Pagina: 1
Acties:

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Hoi, ik heb UT maar weer eens uit de kast gehaald, maar als ik het wil starten loopt het spel vast zodra hij fullscreen mode in wil gaan. :'( de safe mode werkt wel in een window. kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Ik draai met win2k SP2, en patch 4.36 voor UT.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 16:46
Nieuwste drivers voor alles?

• unfor
jup

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
ik durf het niet zeker te zeggen,
maar volgens mij ligt het aan je Radeon 8500

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 15:23 schreef Un4GiveN het volgende:
de safe mode werkt wel in een window.
Je kan safe mode ook opstarten in full screen mode doet die het wel?
Wat voor error geeft ie?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad en heb een ATI Radeon DDR 32 Mb. Ik heb toen echt de nieuwste drivers opgezocht en het werkte daarna wel goed. Ik weet alleen niet of dit ook met de optie 'Software Rendering' te maken had of met OpenGL, maar na de nieuwste driver geinstalleerd te hebben werkte het.

• unfor
hmm.. ik dacht dat ik de nieuwste drivers heb, ik zal ff anderen installeren.

Verwijderd

Heb hier onder w2000 sp2 unreal tournament 4.00 ge-installed, later 4.36 patch erover gezet.
Die gaat na verloop van moeilijk doen....
zowieso kan ik nauwelijks op 1024x768 32 bit spelen, alles loopt dan traagjes(heb 64 mb videokaart geforce 2mx) en loopt het spel vaak vast...
de "game of the year edition" (ook 4.36 geloof ik) heeft ongeveer dezelfde kuren...
onder xp pro loopt het zaakje met de "game of the year edition" wel fijntjes , ook met 1024x768 32 bit..
hoewel ik gisteren na 2 a 3 maanden spelen toch ineens het aantal frags(wat links onder in beeld staat kwijt was, en ik dus mooi een re-install moest doen) heel af en toe loopt unreal wel eens vast, maar daar is mee te leven.
Lijkt mij dat win2000 het in ieder geval moeilijk heeft met unreal t, ongeacht welke versie, zijn er trouwens videokaarten die echt overhoop liggen met unreal zoals die kaart die hier eerder genoemd werd ? (wil namelijk binnenkort een nieuw pc-tje in elkaar schroeven...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 16:46
Op dinsdag 19 maart 2002 15:56 schreef merlinx het volgende:
Heb hier onder w2000 sp2 unreal tournament 4.00 ge-installed, later 4.36 patch erover gezet.
Die gaat na verloop van moeilijk doen....
zowieso kan ik nauwelijks op 1024x768 32 bit spelen, alles loopt dan traagjes(heb 64 mb videokaart geforce 2mx) en loopt het spel vaak vast...
de "game of the year edition" (ook 4.36 geloof ik) heeft ongeveer dezelfde kuren...
onder xp pro loopt het zaakje met de "game of the year edition" wel fijntjes , ook met 1024x768 32 bit..
Lijkt mij dat win2000 het in ieder geval moeilijk heeft met unreal t, ongeacht welke versie, zijn er trouwens videokaarten die echt overhoop liggen met unreal zoals die kaart die hier eerder genoemd werd ? (wil namelijk binnenkort een nieuw pc-tje in elkaar schroeven...
Klopt, Win2k en UT botsen met elkaar, de meest vage errors kun je tegekomen, ik ook, en ik ben maar mooi naar XP overgestapt, even stabiel + spellen die het beter doen >:)

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Heb het probleem ook, terwijl ik een 3/4 jaar UT op Win2k heb gespeeld.. volgens mij komt het door de SP's... misschien moet je eerst DX8installeren en dan de SP's, of andersom...

• unfor
Ik had dus de nieuwste drivers, UT kan ik dus wel vergeten onder win2k? :'(

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik moet het altijd ff zeggen, maarre...probeer eens directX opnieuw of uberhaupt te installeren.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Pagina: 1