ik ben op zoek naar een nederlandse site waar ik deze kabels kan kopen:

heeft iemand een ideetje voor mij?
daar had ik al gekeken....en daar staan niet speciaal geele tussenOp dinsdag 19 maart 2002 15:21 schreef FuTaL het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/72
nope hebben ze alleen ata 100 kabels maar ik wil ook floppy kabelsOp dinsdag 19 maart 2002 15:22 schreef El_GringO het volgende:
freezing hardware
Verwijderd
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
IDE kabels!!Op dinsdag 19 maart 2002 15:30 schreef 911GT2 het volgende:
en wat voor kabel moet ik hebben voor mijn hdd? want die staan er nooit ergens bij
Ligt eraan, wat voor hdd je hebtOp dinsdag 19 maart 2002 15:30 schreef 911GT2 het volgende:
en wat voor kabel moet ik hebben voor mijn hdd? want die staan er nooit ergens bij
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
VOBIS LEEUWARDEN HEEFT ALLE GELE KABELS DIE JE NODIG HEBT!!Op dinsdag 19 maart 2002 15:19 schreef 911GT2 het volgende:
ik ben op zoek naar een nederlandse site waar ik deze kabels kan kopen:
[afbeelding]
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Toch een betje raar dat dat soort dingen gemaakt worden, aangezien r volgens de standaard IDE kabels maar max 45 cm lang mogen zijn ...Op dinsdag 19 maart 2002 15:45 schreef Four het volgende:
www.1to0.nl
Ultra ATA 100 HDD ronde kabel, 90 cm. 14,49
verzendkostej EUR 8,17
Ja gewoon zelf makenOp dinsdag 19 maart 2002 15:42 schreef ReseTTim het volgende:
is perfect-system het goedkoopst voor 90cm rounded cables of hebbuh jullie goedkoper gezien dan € 9,- per kabel..
Verwijderd
Ik woon er 500m vanafOp dinsdag 19 maart 2002 15:38 schreef ReseTTim het volgende:
kortom als iemand die hier in Haarlem of daar in de buurt van woont en wil bestellen.. we zouden de verzendkosten samen kunnuh delen...
Alle proemn in n drek
heb jij er echt last van?? ik wil ze namelijk kopen.. en misschien me RAID ermee draaien..Op dinsdag 19 maart 2002 16:46 schreef Daniel het volgende:
Ik heb ze gehaald bij CompTechWorld (€ 13 per stuk, 90 cm)
Hou er wel rekening mee dat je IDE-performance behoorlijk negatief beïnvloed kan worden door deze kabels. Rounded kabels zijn sowieso al niet goed voor de performance, en als ze dan ook nog eens extreem lang zijn wordt het helemaal een moeilijk verhaal...
Op dinsdag 19 maart 2002 16:46 schreef Daniel het volgende:
Ik heb ze gehaald bij CompTechWorld (€ 13 per stuk, 90 cm)
Hou er wel rekening mee dat je IDE-performance behoorlijk negatief beïnvloed kan worden door deze kabels. Rounded kabels zijn sowieso al niet goed voor de performance, en als ze dan ook nog eens extreem lang zijn wordt het helemaal een moeilijk verhaal...
Tubes....It's what make music music!
Het is normaliter niet merkbaar, alleen meetbaar. Bij normaal gebruik zul je immers zelden tientallen MB's per seconde moeten verstouwen. Het kopieren van grote bestanden tussen 2 HD's gaat beduidend langzamer dan voorheen, en ik haal ook prutscores wat HD-snelheid betreft met zowel SiSoft Sandra als PCMark (snelheid vergelijkbaar met een 20 Gb 5400 rpm schijf terwijl ik toch echt 80 Gb 7200 rpm hebOp dinsdag 19 maart 2002 17:08 schreef silitek het volgende:
Ook ik ben in bezit van deze kabels. Maar merk absoluut geen performance verval!!..Waar baseer je jouw bevindingen op performance verval op?.
[..]
LOL!!!Op dinsdag 19 maart 2002 15:36 schreef Gizz het volgende:
Zoek eens naar gele kabels ipv geele. Helpt misschien