Verwijderd
Het is zowiezo de bedoeling dat je maar 1x submit
. Het is aan de nieuwsposter om te bepalen of het ook daadwerkelijk geplaatst wordt.
Het hoeft al niet meer geplaatst te worden... ik zie zojuist dat 1007 final is gereleased:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/VIA_Chipset/Apollo_KT266/A7V266/1007.zip
Ik zal het even netjes submitten...
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/VIA_Chipset/Apollo_KT266/A7V266/1007.zip
Ik zal het even netjes submitten...
Da's de A7V266-E, da's dus een ander mobo.Op dinsdag 19 maart 2002 15:05 schreef Wouter Tinus het volgende:
http://www.tweakers.net/meuktracker/1795
<edit> A7V266 1007 final is nu gesubmit... </edit>
De BIOS versies van A7V266 en A7V266-E worden steeds tegelijk uitgebracht, waardoor het zou kunnen dat men dacht dat het dezelfde waren (zou ook logisch zijn, want het verschil tussen KT266 en KT266A is behoorlijk klein). Ik heb gekeken en ze verschillen inderdaad 0,0038% van elkaar.
Bij de volgende A7V266-E update zal de A7V266 versie apart genoemd worden (en die staat nu in de queue te wachten).
Bij de volgende A7V266-E update zal de A7V266 versie apart genoemd worden (en die staat nu in de queue te wachten).
Professioneel Hyves-weigeraar
De BIOS-update van de A7V266-E werd om 16:00 geplaatst, maar niets te zien over de A7V266.
mensen, mensen... waarom altijd zo'n haast om iets op de FP te krijgen? als je vindt dat 't allemaal niet zo snel gaat, er staat een .plan op de frontpage waarin aangegeven wordt dat er nieuwe nieuwsposters nodig zijn. ga daar dan op in, ipv je gal te spuien op de crew. lijkt me niet erg nuttig. zelfde geldt voor iets 4* submitten.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Dan heeft de poster mijn aanwijzig niet blijkbaar gezien.Op dinsdag 19 maart 2002 16:31 schreef Brian Dickens het volgende:
De BIOS-update van de A7V266-E werd om 16:00 geplaatst, maar niets te zien over de A7V266.
Heej Woutie, ik dacht een ander mobo een andere post
bedoel in de DSP staan weer wel submits van mobo's van ECS ofzow, die mijns inziens heel weinig schelen. Het is (vind ik) ook niet handig om 1 post voor twee type mobo's met verschillende download te gebruiken.
Hmja, maar dan heb je 1007 van A7V266, A7V266-E en A7V266-EX zie ik nu ook al.. als je dat allemaal apart wil moet je het zelf weten, maar doe het dan ook
.
Ik spui geen gal! Lees maar eens beter, ik vraag gewoon waarom het nog steeds niet geplaatst was.Op dinsdag 19 maart 2002 16:43 schreef Koras het volgende:
mensen, mensen... waarom altijd zo'n haast om iets op de FP te krijgen? als je vindt dat 't allemaal niet zo snel gaat, er staat een .plan op de frontpage waarin aangegeven wordt dat er nieuwe nieuwsposters nodig zijn. ga daar dan op in, ipv je gal te spuien op de crew. lijkt me niet erg nuttig. zelfde geldt voor iets 4* submitten.
Verder weet ik ook wel dat de nieuwsposters het druk hebben, helaas kan ik ze niet helpen want ik heb zelf al genoeg andere dingen te doen.
Ik waardeer het ten zeerste wat de nieuwsposters allemaal doen dus, maar ik vond het toch wel frappant dat na bijna een week mijn nieuwsberichtje nog steeds niet was geplaatst.
Ik heb de post aangepast.... alle drie de BIOS'n staan erop:
http://www.tweakers.net/meuktracker/1831
Snik...Op dinsdag 19 maart 2002 19:36 schreef PluueeR het volgende:
Ik heb de post aangepast.... alle drie de BIOS'n staan erop:
Nog geen erkenning, nu is het net alsof Lancer alle drie de BIOSsen heeft gesubmit...
Ik kick nou eenmaal op erkenning...
Verwijderd
Schrijf een boek of doe wat wetenschappelijk onderzoek met baanbrekende resultaten zou ik zeggenOp dinsdag 19 maart 2002 20:06 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Snik...
Nog geen erkenning, nu is het net alsof Lancer alle drie de BIOSsen heeft gesubmit...
Ik kick nou eenmaal op erkenning...
Goed idee!Op dinsdag 19 maart 2002 20:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Schrijf een boek of doe wat wetenschappelijk onderzoek met baanbrekende resultaten zou ik zeggen
(topic kan wel dicht trouwens)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()