Toon posts:

Brander 8x4x32x brand op 4 speed in plaats van 8!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem! Mijn brander brand op 4 speed in plaats van 8 speed. Dit probleem heb ik al een tijdje maar daarvoor nooit problemen gehad.

Ik weet niet precies wat voor brander het is, het is igg eentje van HP.

Wie kan mij helpen dit probleem te verhelpen.
Please reageer of mail me het antwoord op peter@vanderwaal.tmfweb.nl

Grtz Peter

Verwijderd

Ik zo eerst eens kijken wat voor brander je PRECIES hebt en dan ff kijken op de site he, daar staat altijd wel wat info.

Of gewoon zoeken he met google

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Op dinsdag 19 maart 2002 15:00 schreef apvdwaal het volgende:
Ik heb het volgende probleem! Mijn brander brand op 4 speed in plaats van 8 speed. Dit probleem heb ik al een tijdje maar daarvoor nooit problemen gehad.

Ik weet niet precies wat voor brander het is, het is igg eentje van HP.

Wie kan mij helpen dit probleem te verhelpen.
Please reageer of mail me het antwoord op peter@vanderwaal.tmfweb.nl

Grtz Peter
no greetings :)

in wat voor situatie gaat 'ie op 4 speed? cd to cd of van hd to cd of een andere manier. vertel even iets meer.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Begin inderdaad eerst eens met het uitzoeken van welke brander je nou precies hebt. Meestal is het een firmware-update die het probleem oplost. Deze haal je op de firmware-page die ik even makkelijk gelinkt heb:

http://poepdoos.da.ru

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je probeert toch geen CD-RW op 8X hoop ik :?

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Op dinsdag 19 maart 2002 15:09 schreef Hielkej het volgende:
Je probeert toch geen CD-RW op 8X hoop ik :?
Da's een goeie, daar had ik nog geen eens aan gedacht :)

Staan de instellingen wel goed? ik weet niet of je laatst opnieuw een OS erop heb gezet, als dat zo mag zijn alles weer even goed afstellen.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen nieuw os erop gezet. Dit is gewoon van de een op de andere dag gebeurt. Heb het nu met alle cd's en dat had ik eerst niet. Dus het zou aan de cd's moeten liggen maar heb al 6 merken gehad en ze blijven het doen. zelfs cd's van HP!! HELP!!!

En hoe kan ik uitvinden welke ik precies heb want ik heb hem al opengesloopt maar kan niets vinden en bij de specs van mijn pc staat het ook niet.

Grtz Peter

Verwijderd

bij nero kan je zelf de speed selecteren.

ik heb een plextor 16x 10x 40x

als ik een CD-RW brand op 4, en daarna wil ik een CD-R op 16 branden, dan staat nero gewoon nog steeds op 4

moet je ff checken

• Scourger
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07-2014

Scourger

The Leechmaster

Het zou inderdaad aan de CD's die je gebruikt kunnen liggen.
Ik heb thuis ook een 8x4x32x brander, maar bij een hele hoop merken kan hij slechts op 4x branden. Om even een paar voorbeelden te noemen, Philips brand hij op 8x, maar bij bijv. MMore en TDK CD's schakelt de brander automatisch terug naar 4x.

Dus ik zou even kijken of je sinds je het probleem hebt andere CD's gebruikt dan voorheen. Kijk niet alleen naar het merk, maar ook naar het type van de CD's en probeer vervolgens een CD die je vroeger gebruikte te vergaren om te kijken of het probleem zich daar ook voordoet.

2x Athlon XP 1800+ | Asus A7M266-D | 1024 MB Reg/ECC | MSI GF 4 Ti 4400 | Adaptec 39160 | Cheetah X15-36LP 36 | 2x Maxtor Atlas 10K-III 73 | LiteOn LTD163D | Plextor PX-W4012A | 3C2000 | SB Audigy | Enermax 550 VE-FMA | Lian-Li PC71| 2x Eizo T965

Pagina: 1