CVS binnen PHP aansturen

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 10:48

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

Topicstarter
Hiya all@/14,
iemand misschien een mening of tip voor het volgende: Ik moet voor m'n werk een webbased systeem opzetten waarbinnen div. documenten (in pdf) beheerd moeten worden, zowel qua versie als ook verschillende soorten documenten (financieel, technisch, juridisch etc.)

Nu wil ik daarvoor een combi maken met CVS, waarbij het uitlezen/downloaden van de laatste versie via iets als Chora CVS Viewer gebeurt. Je kan het dus eigenlijk meer vergelijken als versiecontrole van documentatie dan van sourcecode.

Het "uploaden" zie ik voor me door files vanuit een PHP uploadscript naar de linuxserver te uppen, in een TEMP map, en vervolgens vanuit PHP de cvs-command line code in te geven met een aantal variabelen die samen met het uploaden zijn ingevuld (user, comments etc).

Is hier iemand die ervaring heeft met iets dergelijks en kan zeggen wat wel of niet zinnig is hieraan? Of waar ik op zou moeten letten ofzo?
Thanx in advance,
Dr.B

NERDCORE FOR LIFE

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
1 woord ... rechten :)

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Ja, rechten komt wel goed!

Weet iemand misschien of ergens dergelijk systeem draait, in demo ofzo? Of moet dat wiel misschien nog uitgevonden worden?

NERDCORE FOR LIFE

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een wiel is iig rond :) (moet nog worden 'uitgevonden' denkik)

ik snap eigenlijk ook niet waarom je het met cvs wil doen ... hier is cvs totaal niet handig voor.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 08:57

TheDane

1.618

cvsweb

gebruiken wij hier .. vooral voor het bijhouden/bijwerken van html files, maar 't idee is volgens mij 't zelfde als wat jij bedoelt ..

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 16:45 schreef TheDane het volgende:
cvsweb

gebruiken wij hier .. vooral voor het bijhouden/bijwerken van html files, maar 't idee is volgens mij 't zelfde als wat jij bedoelt ..
En 'uploaden' jullie ook webbased, of via een eigen client ofzo?

NERDCORE FOR LIFE

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 08:57

TheDane

1.618

Op dinsdag 19 maart 2002 16:50 schreef Dr.Bob het volgende:

[..]

En 'uploaden' jullie ook webbased, of via een eigen client ofzo?
webbased, zit in cvsweb ingebakken
Pagina: 1