Beetje wazige topictitel misschien, maar ik wist zo snel ook niks te vinden...(Als ie beter kan admins, dan graag)
Goed, ik heb de volgende vraag. Ik heb een computer (Computer A) die via een servertje (Computer
aan een groot netwerk gekoppeld zit. Beide OSsen zijn win2k, en de boel werkt via ICS. De server heeft ook een grote harddisk erin voor dataopslag. Nu heb ik een programma om op het netwerk naar programma's enzo te zoeken. Stel nu dat ik wat van het netwerk wil downloaden, en ik wil het opslaan op de serverschijf (ik werk dus alleen maar op machine A) dan gaat de data dus van het netwerk via de server naar machine A, die het vervolgens weer op de server opslaat
Zoals je misschien snapt is Netwerk -->B -->A -->B niet de meest efficiënte manier van gegevensoverdracht. Nou vroeg ik me ook af of je op 1 of andere manier wel op computer A kunt werken, alleen als je iets op de server op wilt slaan, je direct van het netwerk naar computer B iets kan saven..
P.s. Ik snap natuurlijk dan als je op de server werkt, dat het dan wel kan, alleen dan is de vraag niet
P.p.s Remote werken kan ook, alleen dat is elke keer zo'n gepruts zeker omdat de server relatief traag is (behalve de harddisk dan, en ik wil gewoon via machine A kunnen werken..
Goed, ik heb de volgende vraag. Ik heb een computer (Computer A) die via een servertje (Computer
P.s. Ik snap natuurlijk dan als je op de server werkt, dat het dan wel kan, alleen dan is de vraag niet
P.p.s Remote werken kan ook, alleen dat is elke keer zo'n gepruts zeker omdat de server relatief traag is (behalve de harddisk dan, en ik wil gewoon via machine A kunnen werken..
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.