Op dinsdag 19 maart 2002 16:20 schreef Aeon het volgende:
Ok. Voorbeeldje dan. Ik weet dat je in MOH een script kan maken om granaten te binden aan een key. Die wil ik graag hebben. In welk topic zou ik dit dan moeten zetten? "IkzitvastinMoH:aa" ??? Daar heeft het toch nix mee te maken?
Hoef je niet te posten

Want het staat al op GoT

Eerste dat ik verwacht van iemand is dat hij weet wat wel en niet mag (> Faq), tweede is dat hij weet dat er gezocht kan worden via de search en google/ilse en daarna mag er best een beargumenteerde vraag komen

Kwaliteit is wat ik wil.
Ik snap best dat jullie een beetje regelmaat moeten houden, en een klein beetje topics moeten modderen om het een beetje overzichtelijk te houden. Maar ik vind dat jullie (vooral in spielerij) hierin behoorlijk doorslaan. Zo krijgt iemand die een topic opent eerst 10 flames over zich heen waarom die topic allemaal niet mag, en wordt vervolgens gesloten. Dan een "compatible" thread zoeken om je vraag in kwijt te kunnen...
Is verkeerd om: Eerst de vergelijkbare draad zoeken

PLUS ik weet zeker dat de Harde Kern van SP de betreffende link posten in dat topic.
In MIJN ervaring werkt dit gewoon minder goed als je een topic met een bepaald onderwerp direct post. Maar hierin verschillen we duidelijk van mening.
Helaas wel. Maar ik sta altijd open voor mensen met goede ideen

Mochten er meer mensen zo over denken ben ik bereid best dit in overleg te nemen met IceStorm.[quote]
Wat ik wel weet is dat veel mensen de 'grote' topics in het Favorieten plaatsen om er snel bij de kunnen komen.
Dat jij zegt er 10 mensen het beter vinden hoe het nu gaat is een veronderstelling, en nergens op gebasseerd. Maar jij bent modderator, en ik niet. Dus dat is verder jouw feest.
Geloof me dat is -geen- veronderstelling maar een -feit-. Ik kan als me dat toegestaan was hele ICQ loggen tonen met mensen die dat ook vinden