Topic gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 13:43
Lo.

Mijn topic:

[topic=443638/1/25]

is gesloten. Waarom is me alleen niet helemaal duidelijk. Ik heb geen moeite dat de topic dicht is, maar ik wil wel graag weten waarom, zodat ik weet wat ik fout deed.

svp feedback.

Æ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

"zie discussie in LA over ladders en leest! de faq van sp "

lijkt me duidelijk?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[topic=430937/1/25]
[topic=436030/1/25]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 14:47 schreef D2k het volgende:
"zie discussie in LA over ladders en leest! de faq van sp "

lijkt me duidelijk?
en
ItSnows schreef:
en dicht
zie discussie in LA over ladders en leest! de faq van sp

Ha, die Lampie
lees nu de SP faq even door, daar staat het in: [topic=339355]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Waarom vraag je jezelf niet eerst af waarom het topic gesloten is... Daarmee doel ik op het feit dat je dus niet op de hoogte bent van de policy op GoT maar wel, zonder je af te vragen of je topic niet in stijd is met de policy en die nogmaals door te lezen, een LA topic opend.

Je zou, mocht je het alsnog niet terecht vinden, ook een mailtje kunnen sturen naar de moderator die het slotje plaatste...

:? LA is geen klaagmuur..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 19:35

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op dinsdag 19 maart 2002 14:57 schreef Merely het volgende:

:? LA is geen klaagmuur..
Niet dat ik het er niet meen eens ben maar in de fora omschrijving staat toch duidelijk:
Lieve Adjes
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LA is wel een klaagmuur maar dan wel 1 waar met beleid geklaagd moet worden ;) Niet om het 1 of ander maar het ENIGE topic met een klacht welke echt gegrond was in de afgelopen 2 maanden is tot nu toe die van Thorne geweest.

En die klacht gaat over topics als deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon: Ladders mogen alleen iom. IceStorm en/of ItSnows opgestart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
LEES dan ook eens wat ik vraag FFS. Ik word af en toe zo moe van die mensen die half een vraag lezen, en dan gaan lopen zeiken dat er een topic niet thuis hoort.

Het spijt me dat ik de policy niet uit mijn hoofd weet. En ga daar niet over lopen zeiken. Zeg gewoon dat die topic wordt gesloten, waarom, en klaar.

Ik neem het ook helemaal niemand kwalijk dat mijn topic werd gesloten. Maar na de antwoorden die gegeven waren kon ik niet vinden waar stond waarom ladder topics niet mochten. Daarom vroeg ik heel gewoon hier waarom de topic werd gesloten. Gewoon een vraag.

Nu staan er wel duidelijke antwoorden tussen, en weet ik waarom dat soort topics niet gewaardeerd worden.

*zucht* bureaukratisch gelul hier steeds. :r

Bedankt voor diegene met een duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Hier. Nog zoiets.

[topic=443699/1/25]

Sorry hoor, maar hier wordt ik zo moe van. |:(

Het lijkt wel alsof je voor elke topic toestemming moet vragen aan een mod.

Is het nou echt nodig dat alle onderwerpen in 1 thread komen te staan? Als het Forum nou helemaal vol staat met dezelfde vragen, maar dat valt ook wel mee.

Goed voorbeeld is het Flightsimulator 2002 topic. Die gaat zo snel; Ik stel een vraag op pagina 3 van de thread. Een halve dag later staat de thread vol met allemaal andere dingen, en is mijn vraag nog steeds niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon mooi toch alles centraal?

Tel het aantal slotjes over Mohaa topics in SP en bedenk dan eens hoeveel er PER GAME open zouden staan als ik dat niet deed. Wat als ik dat niet voor Mohaa doe kan ik dat ook niet doen voor Unreal, Unreal 2, Unreal Tournament, Unreal Tournament 2, Baldurs Gate, Icewind dale, Torment, Lba...

Dat die dingen centraal gaan komt voort uit ervaring.

Ander argument: waar jij vind dat vragen over Mohaa niet centraal dienen te zijn kan ik 10 users aanwijzen die dat wel willen maar weer niet voor Unreal terwijl jij dat misschien wel weer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ok. Voorbeeldje dan. Ik weet dat je in MOH een script kan maken om granaten te binden aan een key. Die wil ik graag hebben. In welk topic zou ik dit dan moeten zetten? "IkzitvastinMoH:aa" ??? Daar heeft het toch nix mee te maken?

Ik snap best dat jullie een beetje regelmaat moeten houden, en een klein beetje topics moeten modderen om het een beetje overzichtelijk te houden. Maar ik vind dat jullie (vooral in spielerij) hierin behoorlijk doorslaan. Zo krijgt iemand die een topic opent eerst 10 flames over zich heen waarom die topic allemaal niet mag, en wordt vervolgens gesloten. Dan een "compatible" thread zoeken om je vraag in kwijt te kunnen... In MIJN ervaring werkt dit gewoon minder goed als je een topic met een bepaald onderwerp direct post. Maar hierin verschillen we duidelijk van mening.

Dat jij zegt er 10 mensen het beter vinden hoe het nu gaat is een veronderstelling, en nergens op gebasseerd. Maar jij bent modderator, en ik niet. Dus dat is verder jouw feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:20 schreef Aeon het volgende:
Ok. Voorbeeldje dan. Ik weet dat je in MOH een script kan maken om granaten te binden aan een key. Die wil ik graag hebben. In welk topic zou ik dit dan moeten zetten? "IkzitvastinMoH:aa" ??? Daar heeft het toch nix mee te maken?
Hoef je niet te posten ;) Want het staat al op GoT :+ Eerste dat ik verwacht van iemand is dat hij weet wat wel en niet mag (> Faq), tweede is dat hij weet dat er gezocht kan worden via de search en google/ilse en daarna mag er best een beargumenteerde vraag komen ;) Kwaliteit is wat ik wil.
Ik snap best dat jullie een beetje regelmaat moeten houden, en een klein beetje topics moeten modderen om het een beetje overzichtelijk te houden. Maar ik vind dat jullie (vooral in spielerij) hierin behoorlijk doorslaan. Zo krijgt iemand die een topic opent eerst 10 flames over zich heen waarom die topic allemaal niet mag, en wordt vervolgens gesloten. Dan een "compatible" thread zoeken om je vraag in kwijt te kunnen...
Is verkeerd om: Eerst de vergelijkbare draad zoeken ;)
PLUS ik weet zeker dat de Harde Kern van SP de betreffende link posten in dat topic.
In MIJN ervaring werkt dit gewoon minder goed als je een topic met een bepaald onderwerp direct post. Maar hierin verschillen we duidelijk van mening.
Helaas wel. Maar ik sta altijd open voor mensen met goede ideen ;) Mochten er meer mensen zo over denken ben ik bereid best dit in overleg te nemen met IceStorm.[quote]
Wat ik wel weet is dat veel mensen de 'grote' topics in het Favorieten plaatsen om er snel bij de kunnen komen.
Dat jij zegt er 10 mensen het beter vinden hoe het nu gaat is een veronderstelling, en nergens op gebasseerd. Maar jij bent modderator, en ik niet. Dus dat is verder jouw feest.
Geloof me dat is -geen- veronderstelling maar een -feit-. Ik kan als me dat toegestaan was hele ICQ loggen tonen met mensen die dat ook vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
DIt gaat duidelijk nergens heen. Maar zoals ik al zij; jij bent modderetter, en ik niet. Ik vind het alleen een beetje jammer dat jullie (niet alleen moderators, maar vooral ook gewone users) meer rondrennen als politieagenten dat er bepaalde dingen ergens anders thuis horen, dan dat er antwoord op bepaalde vragen wordt gegeven.

Ennieways, standpunt duidelijk. Ik zal me aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon. Is een kwestie van hoe je ertegen aankijkt lijkt me. Maar even goede Gotters hoop ik ;)

-=-=-=- -=-=-=- -=-=-=- -=-=-=- -=-=-=- -=-=-=- -=-=-=-

Iemand anders nog ideeen hierover? Dit is jullie kans :+
Wel/niet samenvoegen? En geen welles/niets spelletje maar argumenten waarom het 1 wel en/of het andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 19 maart 2002 16:36 schreef Aeon het volgende:
DIt gaat duidelijk nergens heen. Maar zoals ik al zij; jij bent modderetter, en ik niet. Ik vind het alleen een beetje jammer dat jullie (niet alleen moderators, maar vooral ook gewone users) meer rondrennen als politieagenten dat er bepaalde dingen ergens anders thuis horen, dan dat er antwoord op bepaalde vragen wordt gegeven.

Ennieways, standpunt duidelijk. Ik zal me aanpassen.
Je past je niet aan de moderator aan, maar aan de users.

De enige plaats waar je je aan de moderator aanpast is hiet in LA.

We willen best in discussie gaan, maar niet als je met etter aan komt zetten enzo. Dan gaat het dicht.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
HEEJ jullie kunnen toch wel WAT hebben hé? Als ik jullie wou gaan uitschelden had ik hele andere dingen gezegt.

Ennieways, Even goeie GoT'ers.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:56 schreef Aeon het volgende:
HEEJ jullie kunnen toch wel WAT hebben hé? Als ik jullie wou gaan uitschelden had ik hele andere dingen gezegt.

Ennieways, Even goeie GoT'ers.

;)
Tuurlijk kennen we wat hebben :)
MAAR!!!! LA is voor serieuze beleidszaken...

Wat JvS zegt heeft hij gelijk in en mocht je hem kortaf vinden: dit zal de 100ste keer dit jaar zijn dat we zulke dingen onder ogen krijgen zonder dat er een discussie gestart word maar alleen iets vergelijkbaars aan wellus/nietus spelletjes. Het is tegenwoordig mode niet meer de sluitmessage te lezen maar direct een LA topic (sorry maar dat geld in dit geval eigenlijk ook voor jou ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

deze lijkt me afgehandeld.

Topic over ladders enzo loopt al. Dat houden we even centraal, anders wordt elke slot discussie opnieuw een beleidsdiscussie die al loopt of gelopen heeft :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.