Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Postings sluiten op stijlloze manier

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11-2021

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Ik had net een topic gepost, wat naar mijn mening stijlloos is gesloten door D2K.

Ik dacht dat GoT er was om hulp te bieden? Maar kennelijk was mijn vraag over session variabelen niet goed genoeg voor meneer de almachtige meester.

Dit moest ik even kwijt, en dan kunnen jullie nu al jullie smarty pants opmerkingen hieronder kwijt.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 14:37 schreef G-RaX het volgende:
Ik had net een topic gepost, wat naar mijn mening stijlloos is gesloten door D2K.

Ik dacht dat GoT er was om hulp te bieden? Maar kennelijk was mijn vraag over session variabelen niet goed genoeg voor meneer de almachtige meester.

Dit moest ik even kwijt, en dan kunnen jullie nu al jullie smarty pants opmerkingen hieronder kwijt.
* D2k Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/pimatyourservice.gif

heb je je mail al gelezen?
ik heb je netjes replied

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Welk topic dan? Het is makkelijker als je even een link geeft.

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 14:38 schreef polaris het volgende:
Welk topic dan? Het is makkelijker als je even een link geeft.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/443704

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Ik zie nog geen mail? Issie verstuurd naar g_rax@hotmail.com ?

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 14:40 schreef G-RaX het volgende:
Ik zie nog geen mail? Issie verstuurd naar g_rax@hotmail.com ?
jepz
14:19 reeds verzonden

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het is in P&W niet de bedoeling dat we een complete tutorial voor je gaan schrijven aan de hand van een door jou geript stukje script. Er zijn 100-den sites te vinden op het internet die duidelijk stap voor stap uitleggen hoe je met sessions moet werken. Als ik zo je opmerkingen bekijk is het zelfs mischien handig om te beginnen met een php-tutorial aangezien je nog niet helemaal bekend bent met de werking en het nut van functies.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Nee, dat snap ik, maar aangezien ik zelf altijd bezig ben geweest met dingen als:

<input type=text name=username>

dat stuur je door en vang je af met $username, en dan ga je er wat mee doen.

Dus ik vroeg me gewoon af waar die posturl dan vandaan komt, en waarom die nodig zou moeten zijn? Aangezien "in mijn idee" er variabelen doorgegeven worden als : username & password, deze registreer je in de sessie, en ga je dan vergelijken in de d-base of het ook werkelijk een gerechtigde user is.

Dus ik begreep/begrijp gewoon niet waar die posturl dan op slaat en vandaan moet komen? Want er moet ergens een gegeven ingevoerd zijn lijkt mij?

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 14:49 schreef G-RaX het volgende:
dit is geen techforum (LA dan)
en het antwoord op je vraag staat in mijn sluitmessage

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Ja, het zal dan wel, in het techforum wordt mijn topic gesloten, en hier mag ik er niets over zeggen omdat dit geen techforum is? Toch wel vaag dan dat mij het dus gewoon belemmert wordt iets te zeggen en zo tot een conclusie te komen.

Maar okay, zoals jullie willen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En de eindconclusie: weer een terecht slotje en een onterecht LA topic.... :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef Merely het volgende:
En de eindconclusie: weer een terecht slotje en een onterecht LA topic.... :{
ach jah ik wen eraan :)
tis nog maar mijn 2e LA topic van vandaag
zit nog onder me gemiddelde :{

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Tja, zo verdedig ik ook mijn mede cybers bij 538, maar ik kom hier al 2 jaar, en dit is me nog niet eerder gebeurt.

Dat vind ik toch wel wat zeggen.

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 14:54 schreef G-RaX het volgende:
Tja, zo verdedig ik ook mijn mede cybers bij 538, maar ik kom hier al 2 jaar, en dit is me nog niet eerder gebeurt.
eens moet de eerste keer zijn
Dat vind ik toch wel wat zeggen.
ik niet
[topic=411717/1/25]
daarom wordt er streng gemod in de Devschuur©
daarom heeft de Devschuur© zoveel mods
HGA: Tom
W&G: OzBozz, McViruss (beide HGM)
Cheatah, Willem169 en cutter (LiteMods)
P&W: ACM (HGM), wasigh, Janoz (mods)
dusty, D2k, chem (LiteMods)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef G-RaX het volgende:
Ja, het zal dan wel, in het techforum wordt mijn topic gesloten, en hier mag ik er niets over zeggen omdat dit geen techforum is? Toch wel vaag dan dat mij het dus gewoon belemmert wordt iets te zeggen en zo tot een conclusie te komen.

Maar okay, zoals jullie willen.
Er is een wezenlijk verschil tussen helpdeskje spelen, en hulp bieden, voor het eerste kan je soms nog wel in Software algemeen terecht, maar /14 is eigenlijk bedoelt voor mensen die vast zitten met een probleem waar je niet even 1,2,3 uitkomt, tuurlijk worden er ook wel eens simpele FAQ vragen gestelt, maar dat komt vaak simpelweg doordat personen nog niet ervaren genoeg zijn om te weten waar ze de goede info kunnen vinden.

In jou geval koop :? je software en vervolgens kom je niet uit een bepaalde feature, dat is puur een vraag die ik zou stellen op een board bij de fabrikant/gebruikersgroep.

Kortom niet om lullig te doen maar alleen door deze policy te handhaven blijft /14 interessant en dat is iets waar je zelf ook weer kan proviteren.

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Ik snap wel waarom het is, maar ik ben gewoon op zoek naar hulp. Ik heb het forum al gesearched, en ik heb het php.net manual al bekeken, waar ik dus dat script tegenkwam.

En mijn enige vraag was over die variabele, en dan wordt er een dusdanig vaag antwoord gegeven???

Ik snap best dat jullie het forum hoge kwaliteit willen houden, maar ik kom absoluut niet met de vraag of jullie eventjes een tutorial of een compleet script voor me willen schrijven, dat doe ik zelf wel, dan leer ik er ook van.

Ik vroeg alleen om een kleine verklaring, maar is dat dan onder niveau??? Ik vraag toch niet of ik koeien in de wei kan zetten met nat weer? Volgens mij gaat het toch echt over een aardig PHP scriptje.

• G-RaX

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Nee, maar okay, ik hou er nu over op, er is genoeg over gesproken, ik hoop dat ik in de toekomst aan jullie "hoge standaard" kan voldoen.

Dit viel me ff vies tegen.

Verwijderd

Yup vind ik ook, heb je gelijk in. Maar of die nou op de een of de andere manier een slotje plant dat boeit weinig.

Het gaat er alleen om dat die uitlegt waarom en daar schort het soms aan ;)

Antwoorden zoals; We zijn niet van de Debug Club enzo ;)

• dusty
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 19 maart 2002 14:49 schreef G-RaX het volgende:
Nee, dat snap ik, maar aangezien ik zelf altijd bezig ben geweest met dingen als:

<input type=text name=username>
[..]
Dan zou ik als ik jou was, maar eens eerst beginnen met HTML correct te schrijven.
code:
1
<input type='text' name='username'>

( of " ipv ' )

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:58
Op dinsdag 19 maart 2002 16:00 schreef dusty het volgende:
Dan zou ik als ik jou was, maar eens eerst beginnen met HTML correct te schrijven.
code:
1
<input type='text' name='username'>

( of " ipv ' )
:
code:
1
<input type='text' name='username' />

*D >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

zucht.

Als je niet WIL weten waarom de devschuur wat strenger gemod wordt, is dat niet een probleem

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.