Mijn cpu te warm?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:51

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ik wil zeg maar een airflow in me kast aanbrengen. Welke fans raden jullie me aan. Ik heb standaard achterin 2 plaatsen voor 2x80mm en vooronder ook. Is het genoeg als ik dus 3x80 erin doe? Of moet die intake echt meer zijn?

Zo beter?????????????????????? Stom jah search is wel handig jah maar dit is me 1e amd dus daarom.

Life goes as it goes.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nee, dat is redelijk normaal. Dat had je ook met de search kunnen vinden.

They made me do it.

Verwijderd

Zucht.....

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Op dinsdag 19 maart 2002 14:07 schreef Aico het volgende:
Zucht.....
precies * zucht * tegenwoordig iedere dag een topic als deze |:(

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
doet ie het? dan is tie niet te warm... |:(

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Op dinsdag 19 maart 2002 14:10 schreef floduR het volgende:
doet ie het? dan is tie niet te warm... |:(
Doet-ie het morgen niet meer? Dan was-tie vandaag te warm... |:(

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 14:11 schreef Poohbear het volgende:

[..]

lekker logisch zeg |:(

• FragFrog
  • Laatst online: 21:18

[..]

Doet'ie het nu niet meer? Dan was-tie gisteren te warm.... |:(

*zucht* *zucht* *zucht* (driewerf zucht :))

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

[..]

De logica ontgaat mij trouwens, hij kan ook 5 minuten geleden te warm geweest zijn hoor, hoeft niet gisteren geweest te zijn >:) ;) :P

• floduR
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 14:14 schreef Blokkie het volgende:

[..]

De logica ontgaat mij trouwens, hij kan ook 5 minuten geleden te warm geweest zijn hoor, hoeft niet gisteren geweest te zijn >:) ;) :P
denk je? misschien als ie nu te warm is, gaat het lekker ruiken en kan je aftellen tot wanneer ie het niet meer doet :7

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
We have a S
We have a E
We have a A
We have a R
We have a C
We have a H

SEARCH!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 14:16 schreef floduR het volgende:

[..]

denk je? misschien als ie nu te warm is, gaat het lekker ruiken en kan je aftellen tot wanneer ie het niet meer doet :7
Ja, dat is leuk he, de kunst is dan om precies op het goeie moment ermee te stoppen met tellen, dus als hij er precies mee kapt :P :+

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als je er binnen drie minuten een ei op wilt bakken, is ie nu nog te koud. Wil je ermee rekenen, dan valt het wel mee.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

Bovendien hebben we Athlon XP'tjes wel hoger zien draaien en het gewoon volhouden, dus je hoeft je niet druk te maken

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 07:02
ach ja... misschien moeten (no offence) mensen maar eerst een nadenken wat te warm is? Je hebt immers een AMD die worden nou eenmaal wat warmer als pentiums...

Te warm is als er vlammen uit je kast schieten, of als je floppy er uit druipt, voor de rest zou ik me over je temp niet druk maken

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:22
Op dinsdag 19 maart 2002 14:05 schreef Brilson666 het volgende:
Ik wil zeg maar een airflow in me kast aanbrengen. Welke fans raden jullie me aan. Ik heb standaard achterin 2 plaatsen voor 2x80mm en vooronder ook. Is het genoeg als ik dus 3x80 erin doe? Of moet die intake echt meer zijn?

Zo beter?????????????????????? Stom jah search is wel handig jah maar dit is me 1e amd dus daarom.
en zoiets is SYSTEEMBEHEERDER ?? van je eigen PC misschien !
[on-topic]... je vraagt in je topictitle of je CPU te warm is... ik zie nergens een TEMPERATUUR. vermeld die eens !
en daarbuiten is het geen uitzondering als je CPU 'koud' genoeg is ZONDER extra casefans.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

ja, mijn kast bijvoorbeeld is maar 29 graden en er zitten totaal geen case-fans in, dus hij kan goed koel blijven zonder fans

Verwijderd

ik zie idd nergens een temp staan, iemand anders wel?? :?

Verwijderd

/me had zulke foutjes eerst ook maar is hem nou afgeleerd ;) ojah chek this

Verwijderd

doen jullie :) nog niet :'( van al dat ge' |:( tegen de muur?

Verwijderd

Mensen Mensen, dit gaat echt nergens over, |:( krijg inderdaad last van mijn hoofd :P

Verwijderd

komen meer en meer zo'n posts voor

daarvan wordt GoT dus |:(

hiervoor is er nl een SEARCH

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

sorry er zijn al veel replys in dit topic geweest van search search search maar ik ben het wel met ze eens... kijk ik vind het niet erg om het uit teleggen aan je hoor dat je het beste voor in je case een gat kan maken omdat dat beter lucht er in laat komen, maar morgen heb je weer zon figuur die vraagt het zelfde, dat bedoelen de mensen voor mij ook een beetje.

Ze willen je best helpen als je de search gebruikt... staat ook in de faq ga de search gebruiken kom je er dan niet uit gebruik je google en kom je er dan nog niet uit dan mag je een topic openen...

De mensen hier zijn hardstikke aardig en willen iedereen wel helpen, maar zulke vragen zijn wel 20x gesteld en er is heus wel een topic bij geweest waar antwoord op zon vraag is geweest dus daarom gebruik je de search...

ZUCHT :)

Ik heb gesproken! :)

edit : ik vergeet zelfs wat

je topic titel voldoet niet aan de richtlijnen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Wat is dit nou mensen?
Ipv "slotje! slotje!" te roepen moet je die jongen helpen! Weet je het niet, zeg dan niks! Dit slaat echt helemaal nergens op. Als je vind dat er een slotje op moet dat zeg je dat in SU of op ICQ tegen mij naar NIET in een topic. Leuk voor die user zo zeg.. |:(

Aan Brilson666:
Met de search is een boel te vinden en in de FAQ staat ook nog het een ander aan airflow. Dan moet je er wel uitkomen dacht ik zo. Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.