Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT brak in Nestscape 4.61

Pagina: 1
Acties:

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Als ik op GoT surf met NS 4.61 dan verschijnen de topics nooit goed. Meestal zie je dan alleen het bovenste en het onderste balkje, maar niet de posts. Na een keer of 20 refreshen komt het meestal wel goed. Maar bij elke nieuwe pagina die ik open is het weer hetzelfde.
Bekend probleem of vertel ik iets geheel nieuws??

specs

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 18:55

Duinkonijn

Huh?

mm hier geen problemen :S

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Het is ook gewoon een kriem voor Webdesigners en Programmers tegenwoordig.
In Internet Explorer zitten gewoon heel handige functies die Netscape niet ondersteund, je zal ergens een grens moeten trekken. Daarnaast is IE de meest gebruikte browser.

* netscape helpt wel goed bij het debuggen van je code, vooral m.b.t. het openen en sluiten van html tags. IE leest hier vaak gewoon overheen *

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Netscape moet niet zo zeuren ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Hmmmm volgens mij is GoT niet met IE extensies gebouwt of mijn Mozilla 0.9.9 (onder galeon 1.2) is gewoon goed :-)

Met andere woorden, tijd om over te stappen op een nieuwere browser ?

Suc6
Ys

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Netscape 'is' een bekend probleem idd ;)

Regelmatig dat elementen van T.net er niet goed in getoond worden, een handige oplossing is natuurlijk upgraden naar de nieuwste 4.7 (4.78 oid?) en anders naar Mozilla/Netscape 6.

Maar je kan ook altijd nog even proberen de caches leeg te gooien.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien dat je een iets minder antieke versie van Netscape kan proberen? 4.61 is al zo oud, die was er al toen we hier in Europa nog in berenvellen en bewapend met knotsen ons avondeten bij elkaar probeerden te scharrelen. Ik zou zeggen: probeer een versie die van ná de middeleeuwen is (dus 4.75 en hoger zeg maar).

Virussen? Scan ze hier!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 14:47 schreef wildhagen het volgende:
Misschien dat je een iets minder antieke versie van Netscape kan proberen? 4.61 is al zo oud, die was er al toen we hier in Europa nog in berenvellen en bewapend met knotsen ons avondeten bij elkaar probeerden te scharrelen. Ik zou zeggen: probeer een versie die van ná de middeleeuwen is (dus 4.75 en hoger zeg maar).
:D :D

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Een upgrade is sowiezo aan te raden, want Femme heeft al aangegeven dat in de nieuwe layout alleen IE5+, Mozilla (NS6) en Opera ondersteund gaan worden... En ik kan hem geen ongelijk geven... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 14:30 schreef ACM het volgende:
Netscape 'is' een bekend probleem idd ;)

Regelmatig dat elementen van T.net er niet goed in getoond worden, een handige oplossing is natuurlijk upgraden naar de nieuwste 4.7 (4.78 oid?) en anders naar Mozilla/Netscape 6.

Maar je kan ook altijd nog even proberen de caches leeg te gooien.
*psst* ACM, v4.79 is de nieuwste ;) (van de 4.x reeks )

Maar kmerk vooral dat GoT brak doet met Netscape 4.5, en vrijwel met elke Netscape 4.x versie op Fok! ( Maar da boeit niet >:) )

C:\>_

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Op dinsdag 19 maart 2002 16:00 schreef Moartn het volgende:
Een upgrade is sowiezo aan te raden, want Femme heeft al aangegeven dat in de nieuwe layout alleen IE5+, Mozilla (NS6) en Opera ondersteund gaan worden... En ik kan hem geen ongelijk geven... :)
Ik heb niks te zeggen over de upgrades op school :(
Thuis doet alles het gelukkig goed, IE6 :)

specs

Pagina: 1