I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
5 volt ventilatoren bestaan zeker (dat weet ik), maar 3 volt??
Als die leraar het zo goed weet, weet ie vast ook wel waar ze die verkopen.
En over het aansluiten van 3 volt ventilatoren: Dat kan je met een 7803 spanningsregelaar doen (die geeft 3 volt)
Als die leraar het zo goed weet, weet ie vast ook wel waar ze die verkopen.
En over het aansluiten van 3 volt ventilatoren: Dat kan je met een 7803 spanningsregelaar doen (die geeft 3 volt)
Juist daar dacht ik ook al aan dat het zo iets moest zijn want je kan uit je voeding alleen maar 12/7/5 volt haalen zo ver ik weet.
En dat had ik ook tegen die leraar gezegt maar die man beweerde echt dat het bestaat dus ik zal volgende week maandag het weer is effe na vragen waar hij dat vandaan heeft.
En dat had ik ook tegen die leraar gezegt maar die man beweerde echt dat het bestaat dus ik zal volgende week maandag het weer is effe na vragen waar hij dat vandaan heeft.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Er zullen best 3V fans bestaan, maar zeker niet als standaard fan voor een pc..
De standaard voor een pc is gewoon 12V.. Andere vaak voorkomende voltages zijn inderdaad 5V, 24V, 110V (AC) en 220V (AC)..
De standaard voor een pc is gewoon 12V.. Andere vaak voorkomende voltages zijn inderdaad 5V, 24V, 110V (AC) en 220V (AC)..
Verwijderd
Tuurlijk zullen die wel bestaan, maar die fans hoeven niet overal verkrijgbaar te zijn. Het zullen geen fans zijn voor een PC, maar misschien doet een bezoekje aan de lokale electroboer wonderen.
Verwijderd
uit een voeding kan ik -12, -5, 0, 3.3, 5, en 12v halen.Op dinsdag 19 maart 2002 13:59 schreef Splasher het volgende:
Juist daar dacht ik ook al aan dat het zo iets moest zijn want je kan uit je voeding alleen maar 12/7/5 volt haalen zo ver ik weet.
Al die 7v mods komen to stand door als "+" de 12v te nemen en als "-" de 5v.
Met een beetje creativiteit nog wel een paar meer ...Op dinsdag 19 maart 2002 21:52 schreef The Rapier het volgende:
[..]
uit een voeding kan ik -12, -5, 0, 3.3, 5, en 12v halen.
Al die 7v mods komen to stand door als "+" de 12v te nemen en als "-" de 5v.
ik noem een 9V 1.7V enz enz
Pagina: 1