Toon posts:

Tips voor Deus Ex

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu net begonnen met Deus Ex. Ik moet al meteen aangeven welke skills ik wil hebben, maar ik heb geen idee aan welke ik nu echt iets heb. Ik wil graag veel actie en niet teveel Thief-style spelen. Heeft er iemand tips voor mij??

Verwijderd

Je hoeft nog niet meteen je skills te upgraden met je zuur verdiende skill points, maar toch raad ik het aan om het nu al te doen, want je haalt er voordeel mee.

De skills die zeker de moeite zijn om al vroegtijdig te upgraden zijn je lockpicking en je computer skills. Het voordeel hiervan is dat je bijna alle deuren in kan, waardoor je weer meer gebied verkent waarvoor je weer skills points krijgt...(je snapt het idee).

Als je veel actie wil zou ik de 'melee' wapens en skills laten voor wat het is. Ik heb het hele spel door niet 1 keer een mes,prod of baton gebruikt.
Verder is het handig om je pistol en/of rifle skills te upgraden. Hierdoor kun je beter mikken, verder schieten en je kogels komen harder aan. Ideaal.
Wat ook nog wel een goede is, is je medicine skill. Het kan af en toe erg krap worden met je health en hierdoor kun je meer damage aan.

En zo zijn er nog wel honderd tips. Al doende kom je er wel in. Ik heb hem in 6 weken uitgespeeld. Dat was lang gelden (Duke Nukem 3d) dat ik zo lang over een spel heb gedaan, maar het is zeker de moeite!!

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Thanx... ik zal maar eens opnieuw gaan beginnen, want ik ben nu al de nodige keren dood gegaan, doordat ik teveel probeer te sluipen. Ik denk dat ik toch maar lekker ga knallen dan...

Verwijderd

1 schot in het hoofd met je sniper of je pistol is voor de meeste vijanden genoeg om ze plat te leggen.

Dit is ook zo'n typisch 'veel saven' en 'veel loaden' spel. Iedere keer als ik iets bereikt heb, meeten saven.

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
in het begin zijn pistol en rifle skills heel erg belangrijk, maar aan de andere kant zijn lockpicking en computer skills ook heel erg handig...

En overal tussendoor sneaken werkt wel, maar het is echt moeilijk....het goeie van het spel is dat het je echt dwingt om de hele tijd te sluipen en voorzichtig te doen.

En er zijn ALTIJD minstens 2 vaak 3 manieren om iets te doen...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik nu eindelijk een beetje door hoe het spel werkt en het spel is GAAF!!!!
Volgens mij kun je het beste zoveel mogelijk sluipen en alleen als het echt niet anders kan lekker gaan knallen. In het begin gaat het sluipen nog wel goed over het algemeen, maar naar het einde van een level toe, wordt het steeds moeilijker en moet je wel gaan knallen.
Pagina: 1