Toon posts:

[MOHAA] Diversen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[Adjes - Dit is geen hardwarevraag en ik zit ook niet vast]

Mijn vraag:
Wie weet er een site waar je online je statistieken kunt bijhouden.

Ik zoek met google/altavista en iedere andere die ik kan bedenken, maar iets vinden, niet dus.

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 13:41 schreef Bootfailure het volgende:
[Adjes - Dit is geen hardwarevraag en ik zit ook niet vast]

Mijn vraag:
Wie weet er een site waar je online je statistieken kunt bijhouden.

Ik zoek met google/altavista en iedere andere die ik kan bedenken, maar iets vinden, niet dus.
ik denk dat je het toch wel bij het grote mohaa zit je vast topic moet gaan vragen :( ik had een topic geopent over een BUG en zelfs over een bug moest ik daar verder gaan :7

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-01 18:41
Wat een gelul steeds over waar al die topics wel of niet hadden moeten staan. ffs iedereen is hier meer mee bezig dan het geven van een antwoord op de vraag. :( Jullie moeten in de politiek gaan ofzo.

Helaas heb ik zelf ook geen antwoord op deze vraag. Ik ben wel erg benieuwd, want ik zou die logging ook willen gebruiken... :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 14:49 schreef Aeon het volgende:
Wat een gelul steeds over waar al die topics wel of niet hadden moeten staan. ffs iedereen is hier meer mee bezig dan het geven van een antwoord op de vraag. :( Jullie moeten in de politiek gaan ofzo.

Helaas heb ik zelf ook geen antwoord op deze vraag. Ik ben wel erg benieuwd, want ik zou die logging ook willen gebruiken... :)
[noflame]jah , en jij moet leren dat je eerst naar jezelf moet kijken en daarna naar andere |:( [/noflame]

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Sinds Itsnows mede mod is word hier wel erg veel gesloten.
En nee ik heb ook geen antwoord op je vraag, probeer eens wat forums van MOH:AA

Verwijderd

[topic=379262/1/25] ;) Mag daar best daar gepost worden :+ En misschien dat de mohaa fora ook wel een antwoord weten ;)

DarkJedi: vind je? Voor ik hier mod werd werd er niks gesloten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.