Elke keer als ik m'n pc koud opstart heb ik een cpu load van 100%. Dit wordt verzoorzaakt door services.exe. Nu heb ik via adminastrative tools -> services het programma al uitgeschakeld maar dat helpt nog steeds niet. Omdat met 100% cpu load niet te werken is kill ik het programma meestal maar en start ik m'n pc opnieuw op. Na een tweede start doet het probleem zich meestal niet meer voor, maar het is nogal irritant als je je pc standaard 2x op moet starten. Weet iemand misschien een oplossing? Ik heb al een virusscan gedaan.
Als je na de eerste keer opstarten eens even 5 minuten wacht, is het probleem dan niet over?
Je hebt namelijk geen supersnelle pc, en dan kan het opstarten van win2k wel even duren....
Je hebt namelijk geen supersnelle pc, en dan kan het opstarten van win2k wel even duren....
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Nou ik heb hem wel is een uur laten draaien en toen was het probleem nog niet weg. Services.exe blijft gewoon op 100% draaien.
Wazig...
kun je niet eens een zooitje services disabelen, en dan eventueel kijken welke het probleem veroorzaakt?
**Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele crashes en andere ongein als je met al je services gaat spelen, daarvoor heb ik er ook veel te weinig vertand van
**
Heb je anders al een bij microsoft gezocht, of die een oplossing weten?
kun je niet eens een zooitje services disabelen, en dan eventueel kijken welke het probleem veroorzaakt?
**Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele crashes en andere ongein als je met al je services gaat spelen, daarvoor heb ik er ook veel te weinig vertand van
Heb je anders al een bij microsoft gezocht, of die een oplossing weten?
Op de site van microsoft staat wel iets over het probleem. Ik heb SP 2 al geinstalleerd maar dat helpt niks. Inderdaad vaag dus....
Dan wordt het inderdaad of services uitschakelen, of leven met het probleem, of een herinstall ben ik bang. Ik zou het i.i.g. niet meer weten.
Succes ermee
Succes ermee
Van SP2 werd mijn computer alleen maar slomer!! Bij een vriend van mij is dat ook. Best vaag. Misschien SP2 uninstallen (als dat kan)
Suc6
Suc6
Ik heb een dergelijk probleem gehad met ISDNCID, wat ik gebruik als ant.app. en fax, i.c.m. een Safeway PCI ISDN kaart. ISDNCID bleef een loading geven van 100%. Zelfde programma met Teles ISDN USB-box e probleem was opgelost. Vermoedelijk probleem met CAPI 2.0 driver van Safeway.
Kortom, probeer er achter te komen welke software niet spoort, en misschien is het een combinatie van soft- en hardware.
Succes.
Kortom, probeer er achter te komen welke software niet spoort, en misschien is het een combinatie van soft- en hardware.
Succes.
Efficiency is intelligent laziness
Ik geloof dat het ongeveer begonnen is toen ik ZoneAlarm installeerde. Ik zie nu dat services.exe wel in de lijst van programma's opgenomen is, het programma heeft echter wel alle rechten. Je zou dus zeggen dat het niet 'tegengewerkt' wordt waardoor het eventueel zou kunnen blijven hangen. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Zal ZoneAlarm is verwijderen, wie weet.
Pagina: 1