Verwijderd
Om divx films af te kunnen spelen moet je eerst de codec downen en installeren. Dan lukt het wel anders niet!
Veel suc6
Veel suc6
ik bedoel een dvd-speler (die je onder je tv zet!!) geen pc!
(ik heb een poosje geleden gehoordt ergens dat er een dvd-speler was die divx films speelde!! maar ik weet niet meer welke dat was
(ik heb een poosje geleden gehoordt ergens dat er een dvd-speler was die divx films speelde!! maar ik weet niet meer welke dat was
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er nu al stand-alone DVD-spelers zijn die divx afspelen. Firmware van je speler flashen zal ook niet helpen: er ontbreekt gewoonweg hardware. De oplossing is: ff je divx-film omzetten naar VCD, dan moet het lukken!
De kwaliteit gaat inderdaad achteruit, maar het is volgens mij de enige oplossing en je hebt in ieder geval een zeer acceptabel beeld.
Volgens mij kan het al met brand-software van Adaptec of Nero, ik weet het niet zeker. Ongetwijfeld is hier iemand die het precies kan vertellen!
Volgens mij kan het al met brand-software van Adaptec of Nero, ik weet het niet zeker. Ongetwijfeld is hier iemand die het precies kan vertellen!
Pagina: 1