[Director] openen van een andere movie, online

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
om het allemaal lichter te maken heb ik verschillende movies, deze worden dan telkens doorgelinkt. nou is het probleem dat de scripts die ik gebruikt heb offline wel willen werken en online niet.. kheb de HELP, gebruikt van Director en die werken ook niet...

deze heb ik gebruikt:

go to Movie ("briefspel")
go to Movie ("briefspel.dcr")
gotoNetMovie "briefspel"
gotoNetMovie "http://www.digiskin.net/~resettim/got/briefspel.dcr"
myNetID = gotoNetMovie ("http://www.digiskin.net/~resettim/got/briefspel.dcr")

ik moet zow ie zow een link maken naar de nieuwe movie zonder de precieze url erin kortom alleen dus in dit geval 'briefspel'

heeft iemand enig ID wat het kan zijn..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
one small kick voor de mensheid, a big kick voor ....

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
poe, ik weet er niet het precieze van, maar ik heb met tweaktown dat probleem omzeild door eerst de URL aan te roepen door een getNetText commando. Directe links binnen lingo vallen volgens mij in het verkeerde shockwave keelgat.

Ik zal eens kieken hoe wij het hebben opgelost en of daar een oplossing voor jouw probleem in zit.

Search anders alvast eens door Director-online.com Die hebben bergen met dat soort zooi.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 11:51 schreef Spiney het volgende:
poe, ik weet er niet het precieze van, maar ik heb met tweaktown dat probleem omzeild door eerst de URL aan te roepen door een getNetText commando. Directe links binnen lingo vallen volgens mij in het verkeerde shockwave keelgat.

Ik zal eens kieken hoe wij het hebben opgelost en of daar een oplossing voor jouw probleem in zit.

Search anders alvast eens door Director-online.com Die hebben bergen met dat soort zooi.
heb je het nog gevonden of heb je niet verder gezocht?