Toon posts:

Abit TH7II gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
M'n Abit TH7II gaat niet meer aan, bios gereset, jumpers op default gezet, stekker d'r uit gehad maar nix. Het lampje op mobo brand wel gewoon. Iemand een idee hoe ik hem weer aan kan krijgen?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
rest het bios eens met het stroom erop ( en bat erin )... dan moet tie wel aan gaan ( doet tie hier ook )

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
jezus schrik me rot ik raak hem aan met m'n vinger en hij springt ineens aan, hij zoemt wel enzo maar boot niet postcode blijft op 00 staan.

Verwijderd

cmos clearen met jumpertje op mobo, vervolgens jumpertje *meestal sony batterij* op je mobo er af halen 5 min helemaal zonder stroom zitten vervolgens batterij er in doen, wat k je ook aan raad is een nieuwe sony baterij te proberen of de klik aan te drukken op de sony batterij (dat had bij mij geholpen)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx allemaal hij boot ineens weer, volgens mij zet ik het reset jumpertje steeds verkeerd om, wel vaag want ik heb al 50 keer m'n cmos gereset met bouwen en clocken.

Verwijderd

aap |:(

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Een jupmpertje kan toch niet verkeert omzitten.

het maakt gewoon een verbinding tussen 2 pinnetjes.

je probleem is iig opgelost.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:35
Op dinsdag 19 maart 2002 12:38 schreef BitchSnitch het volgende:
aap |:(
beetje kalm he, sjeez.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Zet de jumper op CMOS clear, dan trek je de atx stekker van je bordje af..en dan druk je op de aan knop. Dan alles weer aansluiten en de jumper weer goed zetten. Als hij het dan nog niet doet is er iets redelijk mis..

Verwijderd

Hij deed het alweer hoor :P

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:35
Op dinsdag 19 maart 2002 13:27 schreef NoStra het volgende:
Zet de jumper op CMOS clear, dan trek je de atx stekker van je bordje af..en dan druk je op de aan knop. Dan alles weer aansluiten en de jumper weer goed zetten. Als hij het dan nog niet doet is er iets redelijk mis..
altijd eerst de stroom compleet eraf en dan pas clear cmos! er zijn veel moederborden die er blijvende schade aan overhouden als je clear cmos doet met de stroom er nog op!

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1