Toon posts:

burnincows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom doet de stats site het niet niet van bc ?? :( http://burnincows.webhop.org

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Omdat de host (www.dyndns.org) waar de ip wordt "gemaskerd" een grote storing heeft.
Daardoor zijn de stats en de proxy off-line.
Je kunt wel fetchen/flushen door dit ip adres te gebruiken : 62.229.148.105 (ipv burnincows.dyndns.org).

Ze verwachten dat ze maandag op z`n vroegst alles weer naar behoren hebben werken.

Groeten,

The Wizard
Proxy- en statsbeheerder v/d Burnin`Cows.

P.S. Vraag het de volgende maar via ICQ of e-mail, daar reageer ik sneller op :)

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

Hij is er weer Muoo0o0o ;)

Verwijderd

Topicstarter
hij ligt er nu alweer uit:(:(:(:(

Verwijderd

shit happens!

Verwijderd

Topicstarter
arggggggg shit happens indeed
nu moet ik wel handmatig flushen omdat ik anders de heletijd wu's voor nix doe :(:(
------------------------------------------

wanneer verwachten jullie dat hij weer on is :P:P

Verwijderd

Tja raver zit me hier zelf ook al te vervelen:), ik kan eigenlijk geen dag zonder stats. Begin afkick verschijnsels te vertonen;). Nou ja hopen dat hier de DPCstats zo staan.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Waarom hebben jullie allemaal zelfde ondertitel en plaatje? Dan lijkt het net of steeds dezelfde persoon replyd:)

Enne DPC stats komen eraan, als dnet een beteje opschiet.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
ik ben verslaafd :(:( ik wil de stats

Verwijderd

Chakotay:Zelde icoon en texts is omdat we in een team grazen
En omdat we een eenheid willen vormen;);)

Verwijderd

Wist niet dat we hier ons eigen forum hadden ;)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb een vervelende mededeling, door de onweer van vannacht is de kabelmodem kapot gegaan (hoe het kan is nog steeds een raadsel, de tv, die ook aangesloten was EN aanstond is nog steeds in orde, was niks mee aan de hand..) En tot overmaat van ramp is de computer die ik gebruik voor de proxy en de stats ook nog kapot gegaan (mobo kapot :()

Dus 2 zeer vervelende dingen die op z`n vroegst over enkele weken weer opgelost zijn. Tot die tijd vraag ik iedereen die voor de burnin`cows flushed, rechtstreeks te flushen naar D.net.

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.

Met vriendelijke groet,

The Wizard

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

He Wizzie, ik heb je al gemaild maar voor het geval dat je je zusters modum al weer kwijt bent. Als je financiele steun voor de prox nodig hebt moeten we ff praten denk ik.
Jopash en Laggie reageer ff. Een paar weken geen prox kan niet he:(:(

Verwijderd

Topicstarter
een paar weken zonder prox kan echt niet als de problemen hoog oplopen kan ik eventueel van mijn server een tijdelijk proxy maken :P
Pagina: 1