Om een ontwerp te testen op compabiliteit met de huidige W3C standaard (HTML 4.01), welke browser kun je dan het beste gebruiken:
Netscape 6 (Mozilla) of Opera 6?
grtn, PAM
Netscape 6 (Mozilla) of Opera 6?
grtn, PAM
Verwijderd
Als je de validator van w3c.org "doortstaat" dan wil het nog niet zeggen dat het er in elke browser zo uit ziet als jij wil??? lijkt me een beetje kortaf om dan in geen een browser te testenOp dinsdag 19 maart 2002 11:47 schreef euss het volgende:
geen van allen.
gewoon de validator van w3c.org gebruiken...
overigens vind ik de Mozilla het lekkerste qua feeling.
Lekker nuttig. De browsers hebben ieder een eigen implementatie van de standaarden. Wil je testen aan de standaard gebruik dan de validator.Om een ontwerp te testen op compabiliteit met de huidige W3C standaard (HTML 4.01)
Rustacean
Verwijderd
Wise enough to play the fool
Jaja.. scheelt je in ieder geval een hoop werk, want geen enkele normale website werkt ermeeamaya is idd _de testbrowser_
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik het ook absoluut niet als browser om te kijken of het er goed uitziet. Maar ik mik de code er een keer doorheen om te kijken of ik heb zitten knoeien.Op dinsdag 19 maart 2002 17:19 schreef Bosmonster het volgende:
Jaja.. scheelt je in ieder geval een hoop werk, want geen enkele normale website werkt ermeeEn die vergelijking met NS 4.7 snap ik ook niet helemaal eigenlijk...
Intentionally left blank
Verwijderd