MSN op school netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50676

Topicstarter
hoe kan ik op een school netwerk op msn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40151

MSN installeren en hopen dat de poorten openstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dan kan het denk ik niet want de poorten staan blijkbaar niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Niet, je zit op school om les te volgen. Niet om MSN te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op dinsdag 19 maart 2002 11:57 schreef thaduck het volgende:
Niet, je zit op school om les te volgen. Niet om MSN te gebruiken.
Psies, ze timmeren het niet voor de lol dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ach ja, soms moet je ffies ontspannen op school en dan kan je ffies msnen ofzo, je moet toch wat in deze barre tijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-04 07:37
Idd, MSN'en op school is echt superlame. Op de Ichthus heb je ook van die idioten die niks anders doen dan dom chatten. Terwijl JIJ misschien wel écht iets moet doen |:(

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Tis wel lame als iemand de hele tijd zit te chatten, maar het is echt wel handig als je met projectteam bezig bent en je zit een beetje ver uit elkaar. Je kan heel makkelijk bestnaden uitwisselen en je hoeft niet steeds met die irritante diskettes te werken. Ik vind dat ze die poorten gewoon open moeten gooien.

Maar dat is natuurlijk mijn mening :P

Aye aye captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16964

HTTPort downloaden en installeren op die bakken. Kan je een Socks-proxy maken die de HTTP-proxy van de school gebruikt. Vraag me niet hoe ze het doen, maar het werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 09:03
Je kan in MSN gewoon instellen dat ie via http proxy connect :z

rtfm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

In mijn tijd gingen we toepen als we tijd over hadden. Dat heet dan echte sociale contacten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kockie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 16:27
Hier op de universiteit in utrecht kan het wel... altijd druk bij de computers. Behalve als Msn weer eens is uitgevallen... >:) dan kun je een kanon afschieten in de computerzaal :)

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 28-04 20:09
Op dinsdag 19 maart 2002 14:08 schreef thaduck het volgende:
In mijn tijd gingen we toepen als we tijd over hadden. Dat heet dan echte sociale contacten >:)
Dat mag bij ons niet meer, op een gegeven ogenblik gingen er 2 om honder piek toepen, bruggers welteverstaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Laatst online: 28-04 10:43

Quicksilver

Catch these hands

Op school msnen! als ik eens een keer iets moet doen voor school (lees programmeren) zitten er een stel van die k*tjes van de verzorgings-faculteit op de kompjoter te MSNen arg! dat is iri... dus niet msnen op school als je geen andere school-gerelateerde applicatie open hebt staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50659

Op dinsdag 19 maart 2002 11:48 schreef Miklo1980 het volgende:
http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/ dit al geprobeerd?
Dit werkt perfect! Wij zitten op een goed beveiligde school en omdat het webbased is kunnen we nu wel MSNen! THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op dinsdag 19 maart 2002 13:23 schreef SICdude het volgende:
HTTPort downloaden en installeren op die bakken. Kan je een Socks-proxy maken die de HTTP-proxy van de school gebruikt. Vraag me niet hoe ze het doen, maar het werkt prima :)
moet je ook ff een HTTHost draaien buiten het schoolnetwerk. Dan maak je een "tunneltje" van de Port naar deHost en daar kan vervolgens allerlei dataverkeer overheen. ZO kan je alles draaien op je school. :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397

Kijk s op hhc.flappie.nl
Via die site kun je webbased msn gebruiken.
Ook op school werkt dit. *D
Ik spreek uit ervaring >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33828

Ik vind het eigenlijk een beetje ASO om op school te gaan msnen, ik bedoel, als je zo graag wil msnen, ga WERKEN, en haal een breedband verbinding, ken je zo lang msnen als je wilt, en ben je ook nog eens niemand tot last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32045

Op woensdag 20 maart 2002 11:33 schreef XBrainpower het volgende:

[..]

Dit werkt perfect! Wij zitten op een goed beveiligde school en omdat het webbased is kunnen we nu wel MSNen! THNX
kan iemand ff uitleggen hoe dit precies werkt?
kan inloggen enzo...

Maar dan staat er niemand in je lijst.
Moet je dan iedereen adden en kijken of ze online zijn.
Of kan je al1 de interresante mensen of gewoon iedere keer al1 de online adden......

Dus iedere keer opnieuw,...

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 28-04 20:09
Op woensdag 20 maart 2002 11:51 schreef Brop het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje ASO om op school te gaan msnen, ik bedoel, als je zo graag wil msnen, ga WERKEN, en haal een breedband verbinding, ken je zo lang msnen als je wilt, en ben je ook nog eens niemand tot last.
Zolang er niemand is die wat nuttigers te doen heeft, zie ik er het probleem niet in om op school een btje te klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik zie dat er een beetje verschillende meningen zijn over msn op schaal maar jah, als de ene op de ene lokatie zit en de andere ergens anders en je moet samen aan een project werken, dan is het verdomd handig als je met elkaar in contact kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24896

Op dinsdag 19 maart 2002 15:05 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Dat mag bij ons niet meer, op een gegeven ogenblik gingen er 2 om honder piek toepen, bruggers welteverstaan :/
Lol. in mijn tijd gingen we ook kaarten.. maar was op gegeven moment ook niet meer zo fun.. kameraad van me speelde een potje bluffen (neem aan dat men dat kent). en er zat F 1300,- in de pot.. hmm.. wie heeft dan nog het lef om met boer-vrouw te kloppen? :7

Anoniem: 79125

www.schoolmsn.2ya.com werkt bij ons op school perfect maar wat moet je eigenlijk met msn op school ga dan naar huis en ga daar msnen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Anoniem: 79125 schreef op 20 February 2003 @ 09:33:
www.schoolmsn.2ya.com werkt bij ons op school perfect maar wat moet je eigenlijk met msn op school ga dan naar huis en ga daar msnen
Ze verbergen de quickreply met het bericht:
De laatste reply in dit topic is meer dan 2 weken oud
Dan moet je een reply plaatsen, dan staat er:

En nog weet je het voor elkaar te krijgen om een topic van een jaar oud omhoog te schoppen. :P

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 13:50

mindcre8r

Tradepedia

ben meer fan van : www.odigo.com

Bears and Bulls

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 14:16
Anoniem: 16964 schreef op 19 March 2002 @ 13:23:
Moet je wel de proxy hebben. En ALS je die hebt kun je ook gewoon daarover MSNen. Werkt wel met bijv. KaZaA maar dat is toch lame proggie.
Maar dus ff Proxy-sniffer later draaien denk heh. (Of gaak nu tever, het niveau is opt Ichthus (hek ook gezeten :9) niet echt digitaal. :*)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 06:24

Jaymz

Keep on moving !

[Airwolf] schreef op 20 February 2003 @ 09:39:
[...]

Ze verbergen de quickreply met het bericht:
Dan moet je een reply plaatsen, dan staat er:

En nog weet je het voor elkaar te krijgen om een topic van een jaar oud omhoog te schoppen. :P
Laat ik eens kijken of ik um dicht kan krijgen: Ouwe thread en daarnaast niet echt een onderwerp dat zwaar gewaardeerd wordt :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.