Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Heb je wel "disable Macrovision" o.i.d. aangezet in Remote Selector?
Ja. Maar Macrovision zorgt voor licht/donker verschillen, niet voor een zwart wit beeld. Op mijn monitor doet ie het perfect alleen naar mijn TV/VCR toe krijg ik een zwart/wit beeld.. toch maar es meer mee pielen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat probleem heb ik ook gehad, bleek dat je op mijn TV (sony) kunt kiezen of het een S-vhs ingang is ofnie.
succes
succes
Hmm ook daar es ff naar kijken.
Het vreemde is.. mijn DVD bakkie werkte prima, gewoon kleur op mijn TV/Video enzo.. en toen was ik gaan klooien met 1 en ander, NT4.0 d'r op.. enzo... toen klaar met klooien.. alles weer overnieuw d'r opgezet.. en toen had ik dit probleem. Zonder dat ik aan kabels etc had lopen frutselen. vreemd hoor.
Het vreemde is.. mijn DVD bakkie werkte prima, gewoon kleur op mijn TV/Video enzo.. en toen was ik gaan klooien met 1 en ander, NT4.0 d'r op.. enzo... toen klaar met klooien.. alles weer overnieuw d'r opgezet.. en toen had ik dit probleem. Zonder dat ik aan kabels etc had lopen frutselen. vreemd hoor.