DXR2 -> TV/VCR probleempje

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik heb net m'n DVD-bakkie opnieuw geinstalleerd en nou heb ik het volgende probleem.. op mijn TV (via mijn videorecorder) krijg ik alleen maar zwart/wit beeld.

Setup:

DXR-2 Encore 5X DVD
RemoteSelector 1.7 (regged)

De RemoteSelector staat op PAL, 50Hz en de DXR-2 Encore player staat op "Force output to PAL".

Ik heb het probleem eerder gehad en verholpen ik weet alleen niet meer hoe.. iemand? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• UniMatrix|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Heb je wel "disable Macrovision" o.i.d. aangezet in Remote Selector?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ja. Maar Macrovision zorgt voor licht/donker verschillen, niet voor een zwart wit beeld. Op mijn monitor doet ie het perfect alleen naar mijn TV/VCR toe krijg ik een zwart/wit beeld.. toch maar es meer mee pielen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• theourgos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 12:42
Dat probleem heb ik ook gehad, bleek dat je op mijn TV (sony) kunt kiezen of het een S-vhs ingang is ofnie.

succes

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Hmm ook daar es ff naar kijken.

Het vreemde is.. mijn DVD bakkie werkte prima, gewoon kleur op mijn TV/Video enzo.. en toen was ik gaan klooien met 1 en ander, NT4.0 d'r op.. enzo... toen klaar met klooien.. alles weer overnieuw d'r opgezet.. en toen had ik dit probleem. Zonder dat ik aan kabels etc had lopen frutselen. vreemd hoor. :)