Eej,
Goed, heb dus weer eens vraagje over Access
. Mijn bedrijfje waar ik stage loop heeft dus een bestand met 7800 klanten, die worden gebruikt voor mailingen. Ik heb dus nu een start databse gemaakt met forumlier enzo zodat het wat overzichtelijker is. Ook heb ik daarin met een Ja/Nee knop gemaakt of ze de mailing van bv. de maand januari hebben gehad.
Maar goed, elke maand gaat er dus een mailing weg van ongeveer 1000 klanten, en om nou bij 1000 klanten 1000x dat vakje aan te gaan vinken dat ze de mailing hebben gehad is nogal nutteloos, is er een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld uit die 7800 klanten de klanten met de postcodes 2500 tot 2600 kan filtreren, en dan in één keer alle vinkjes aangevinkt krijg??
Als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou ik het geweldig vinden,
B.v.d.
Goed, heb dus weer eens vraagje over Access
Maar goed, elke maand gaat er dus een mailing weg van ongeveer 1000 klanten, en om nou bij 1000 klanten 1000x dat vakje aan te gaan vinken dat ze de mailing hebben gehad is nogal nutteloos, is er een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld uit die 7800 klanten de klanten met de postcodes 2500 tot 2600 kan filtreren, en dan in één keer alle vinkjes aangevinkt krijg??
Als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou ik het geweldig vinden,
B.v.d.