Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

topic in PW gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het volgende bericht in programming & webscripting: [PHPBB] Bericht bovenin laten staan

Ik heb dat nog geen 2 minuten terug gepost. Ik heb niet eens tijd om even te reageren dat ik allang in de FAQ en support forums heb gekeken, en dat ik het nu gewoon hier vraag omdat ik weet dat er hier meer mensen zijn met een phpbb board. Ik vind dat hier wel heel snel met een slotje gegooid is....

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

dan was je openingspost niet duidelijk
zie hiervoor de quickguide
ff uit me hoofd "laat zien wat je al gedaan hebt"

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het p&w forum is voor mensen die willen ontwikkelen, niet voor mensen die een knopje niet kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik het nu weer opnieuw openen dan....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 10:05 schreef Nielsz het volgende:
Het p&w forum is voor mensen die willen ontwikkelen, niet voor mensen die een knopje niet kunnen vinden.
Wat is dit nu voor een rotopmerking. Ik weet toch dat er geen optie is in phpbb daarom vraag ik hoe ik dit op een andere manier er toch in kan krijgen...
Ik krijg niet eens de kans om mijn vraag te verduidelijken...

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 10:05 schreef inkie1010 het volgende:
Moet ik het nu weer opnieuw openen dan....
ja maar dan duidelijk

btw ik was sneller hoor :Y) 1 minuut :+

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 10:06 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor een rotopmerking. Ik weet toch dat er geen optie is in phpbb daarom vraag ik hoe ik dit op een andere manier er toch in kan krijgen...
Ik krijg niet eens de kans om mijn vraag te verduidelijken...
Ik kan het nergens in het admin panel vinden.
Je zegt niet dat er geen optie voor is, je zegt dat je het niet kan vinden. En ja, je moet gewoon meteen duidelijk zijn. Als ik zeg: "wel gvd, wat een gore kutsite is dit :r ", dan kan je er op rekenen dat hij gesloten is voordat ik 'm kan editen tot "nou, stom zeg, dat ik niet eens...".
Wat had D2k dan moeten doen? Moeten wachten totdat jij eventueel je post had gewijzigd :?

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 10:11 schreef Nielsz het volgende:

[..]

[..]

Je zegt niet dat er geen optie voor is, je zegt dat je het niet kan vinden. En ja, je moet gewoon meteen duidelijk zijn. Als ik zeg: "wel gvd, wat een gore kutsite is dit :r ", dan kan je er op rekenen dat hij gesloten is voordat ik 'm kan editen tot "nou, stom zeg, dat ik niet eens...".
Wat had D2k dan moeten doen? Moeten wachten totdat jij eventueel je post had gewijzigd :?
tis idd een SA probleem
en niet eens een P&W probleem

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt hier gewoon veel te veel met slotjes gegooid..
Dit zijn forums om hulp te vragen. Als ik nou echt misbruik zat te maken, maar ik vraag gewoon iets, er kan toch ook eerst gevraagd worden of ik mijn probleem duidelijker wil uitleggen als het voor de anderen misschien niet duidelijk is...

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 10:37 schreef inkie1010 het volgende:
Er wordt hier gewoon veel te veel met slotjes gegooid..
Dit zijn forums om hulp te vragen. Als ik nou echt misbruik zat te maken, maar ik vraag gewoon iets, er kan toch ook eerst gevraagd worden of ik mijn probleem duidelijker wil uitleggen als het voor de anderen misschien niet duidelijk is...
Tsja.. er zijn ook mensen (zoals ik) die vinden dat er te weinig slotjes geplaatst worden. Ja natuurlijk, een forum is om te discusseren maar er wordt wel verwacht dat mensen zelf wat moeite doen.

Check bv. ook deze thread eens:
[topic=422598/1/300]

Men is druk doende de kwaliteit en het niveau wat op te krikken, mogelijkerwijs ben jij in dit geval 'de goede' die het met 'de kwaden' moet ontgelden?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als iedereen nou eens moeite zou doen om zelf hun problemen op te lossen. Als ik iets over programmeren zou willen weten, zou ik mezelf eerst ff inlezen, ik ga niet meteen mijn vraag stellen. Ik weet dat dat meer tijd kost en dat het minder moeite kost om even een topicje te openen, maar je leert er meer van en je bespaart anderen veel ergernissen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Oke.. Ik snap het wel, maar ben het er nog steeds niet mee eens dat het topic gesloten is.
Maar ik vind het nu wel gewoon "eng" om een topic te plaatsen. En dat moet toch ook eigenlijk niet?
Bang voor slotjes, anti-newbie-gedrag en flames...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 10:46 schreef Grrrrrene het volgende:
Als iedereen nou eens moeite zou doen om zelf hun problemen op te lossen. Als ik iets over programmeren zou willen weten, zou ik mezelf eerst ff inlezen, ik ga niet meteen mijn vraag stellen. Ik weet dat dat meer tijd kost en dat het minder moeite kost om even een topicje te openen, maar je leert er meer van en je bespaart anderen veel ergernissen.
Ook dat begrijp ik. Maar wat jullie ook moeten begrijpen is dat niet iedereen zo goed is in oplossingen vinden. Ik bedoel niet iedereen weet meteen waar te zoeken, terwijl dat voor een ander misschien heel vanzelfsprekend is.

Overigens, terugkomend op mijn topic, ik ben sinds 2 dagen bezig om hier de oplossing voor te vinden. Idd had ik dat er misschien bij moeten zeggen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je zegt zelf "omdat er hier veel mensen zijn die blablabla".

Heb je jezelf weleens afgevraagd waarom er hier veel mensen zijn??? Misschien wel omdat wij het niveau (zeker in de devschuur fora) wat hoger proberen te houden.

Daardoor komen er mensen die op uitdagende problemen antwoorden weten en blijven die terugkomen. Het is inderdaad handig om er 'even' een eenvoudige vraag tussen te mikken, maar de overgrote meerderheid wil dat en als we dat dus gaan toestaan, dan blijven die behulpzame kenners dus weg en heb je er nog helemaal niets aan.

Van beide 'kwaden' hebben wij de eerste gekozen, omdat dat succesvoller is, en omdat het VEEL meer overeenkomt met ons beleid in de devschuur.

eea aan 'niveau' discussies is al gevoerd in:
[topic=411717/1/100] (onder andere, dit is mijn standaard doorverwijs thread).

Als de discussie daarover doorgaat, gaat deze dicht (want die discussie is al gevoerd en bovenstaande is de algemene conclusie).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Linkje erbij zou leuk zijn:
[topic=443478]

en een wat vriendelijkere titel is ook niet ongewaardeerd...

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

vraag heeft niets met programming of webscripting te maken en is in mijn ogen terecht gesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 12:51 schreef wasigh het volgende:
vraag heeft niets met programming of webscripting te maken en is in mijn ogen terecht gesloten.
Heeft er wel degelijk mee te maken. Ik wil zelf iets aan de php code veranderen zodat ik wel zo'n topic bovenin kan laten staan. Wat is dat dan??

Maar ja goed.. als deze forums dan alleen voor de elite bedoeld zijn...

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 13:01 schreef inkie1010 het volgende:
Elite mwha dat zeker niet maar enige vorm van zelf initatief is wel vereist, je vraag neigt een beetje van ik wil dit en dat "wat moet ik nu intypen?" tjah en zo werkt het natuurlijk niet ...

• D2k

D2k

Op dinsdag 19 maart 2002 13:01 schreef inkie1010 het volgende:
Heeft er wel degelijk mee te maken. Ik wil zelf iets aan de php code veranderen zodat ik wel zo'n topic bovenin kan laten staan. Wat is dat dan??
dat stond er niet
er stond:
Op dinsdag 19 maart 2002 09:58 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een PHPBB forum, en nu wil ik graag een bij elk subforum een soort FAQ maken met daarin de regels en de bedoeling van het subforum. Ik wil graag dat dit dan ook bovenin blijft staan. Is dit mogelijk? Ik kan het nergens in het admin panel vinden.
oftewel een SOFTWARE INSTELLINGSPROBLEEM
:O

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er toch zelf niet meer uit? Ik ben al 2 dagen ermee bezig! Voor de een is het misschien een eitje, nou voor mij niet... Ik post niet veel hier, lees wel veel, heb netjes de search gebruikt, stel m'n vraag... ik durf hier niet eens meer een topic te openen... is dat dan de bedoeling van GoT? Dat mensen die misschien iets minder kundig zijn geeneens een topic meer durven te openen?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is toch al uitgelegd? Als we jouw soort topics toestaan in PW, dan komt er straks geen hond meer omdat het niet boeiend is...

verder was het dus geen PW vraag...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.