Toon posts:

laserprinter vs inktjet en netwerkprinter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf ongeveer hoeveel pagina's wordt een laserprinter goedkoper? Ik heb geen kleurafdruk nodig.

Welke printer is aan te raden als deze in een netwerk moet komen (zonder computer). Kun je beter een netwerkprinter kopen of een printer met een losse printerserver.

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 12:10

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Als het een netwerk printer word zou ik voor een laserprinter gaan, maakt niet zoveel uit of die een in of externe printserver heeft, behalve dan dat de interne wat sneller zal zijn (je gebruikt geen parralle kabel meer)

Als je nu eerst een even verteld wat de geschatte hoeveelheid afdrukken is. Verder vind ik de afdrukkwaliteit van een laser altijd stukken beter, en het vlekt niet.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

For netwerk use, neem een laserprinter.
Qua kosten zou ik voor externe printserver gaan, die kun je nl vaak goedkoop 2e hands op de kop tikken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet en 1 netwerkprinter kopen en een andere voor iemand die wel veel print. Daarom mijn eerste vraag: wanneer is laser goedkoper.

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 12:10

wielhelm

80/86 ST bladebladed

meer als 10, 15 paginas per dag.?
Die inktpatronen zijn echt loeiend duur, toners zijn ook duur, maar daar kan je duizenden afdrukken mee maken.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 09:55 schreef MarkW het volgende:
Ik moet en 1 netwerkprinter kopen en een andere voor iemand die wel veel print. Daarom mijn eerste vraag: wanneer is laser goedkoper.
Kwaliteit met een laserprinter is ook vaak beter.....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Pagina: 1