[X-boX] de Grote Halo topic

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Als je vast zit: Stel dan hier je vragen, er is vast wel iemand die je helpen kan (misschien ik zelf wel :D)

Verder kun je hier ook commentaar, op of aanmerkingen en andere dingen kwijt.

Laat ik zelf maar beginnen:

Wow wat een super game (de X-boX is ook kewl :9~). Echt vet mooi als dit het begin is kan het alleen maar mooier worden. Wel jammer dat het echt alleen maar voordurend knallen is want soms word dat een beetje eentonig, maar dat word weer goedgemaakt door de enorm gave uitwerking van de verschillende voertuigen (waarvan de besturing een beetje k*t is, maar dat is ook een stukje wennen). Alles reageert echt super realistisch en vooral die grunts zijn erg grappig met hun opmerkingen. :P

Heb je ze wel eens dingen horen zeggen als:
Bad cyborg!!
He is unstoppable!
Mammie!!!!!

Ik ben echt heel erg hooked

[Edit by Floris] Even nederlands en Engels gemaakt. Dit leek nergens naar, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great Shot!

DIE BITCH DIE! (en dan zijn ze allang dood en lopen ze op het convenant lijk in te knallen :))

of die kleine mannetje lopen ook altijd te praten :D Kgeef ze altijd n mep

Besturing van wagens is in he tbegin wat vaag, maar je moet met de rechter thumbstick dat ding sturen, waar dat pijljte heen wijst rijd de auto/voertuig. De warthog is dan nog ietwat irritant omdat die steeds wegslipt enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Als die mariens instappen lopen ze ook allemaal leuke dingen te roepen.

en als je iemand kilt die zo'n marien ook probeerde te killen zal; die zeggen:
eeeeh you killed my kill (of zoiets ongeveer :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 15:37
Ik vroeg me iets af. De x-box is nu uit in Nederland en is natuurlijk uitgebreid getest door een aantal GOT'ers. Maar kan je de x-box vergelijken met een pc?
Zijn de graphics beter dan die van een mid-range systeem of lijkt het erop dat de graphics van de x-box een pc voorbeistreven??
En is de gameplay goed? Aan de hand van jullie reacties tot nu toe lijkt het mij dat Halo vet ruled. :D
Maar hij komt toch ook uit op de pc? Zullen die graphics van de pc dan niet veel beter zijn (met een vet systeem)?

Is de x-box trouwens je geld waard als je al een goede pc hebt? Een vriend van me zei dat de x-box vet is en de graphics beter dan die van een pc, is dat nou echt zo? Ik snap dat de specs van een box volledig op gamen zijn gericht, en die van een pc op veel meer toepassingen maar zie je dat ook?

En hoe zit het met de replay value van die spellen, je kan nl (nog) niet op internet en dat voegt volgens mij veel waarde toe aan de replay value van een spel.

Dus: Is de x-box nou echt geslaagd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bootje: dit topic gaat over HALO niet over cbox vs. PC :) Verder ontopic graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Even snel offtopic :) Ik heb zelf een high end systeem en de graphics zijn zeker beter als een GF3, ik heb DOA 3 sinds gister ook, en je weet ECHT niet wat je ziet :)

Nu weer snel ontopic met halo, uhm ben gister pas begonnen, moet zeggen dat het erg moeilijk is maar de besturing erg wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 22-09 15:37
Op dinsdag 19 maart 2002 10:26 schreef ItSnows het volgende:
Bootje: dit topic gaat over HALO niet over cbox vs. PC :) Verder ontopic graag ;)
Sorry, ik weet het. Maar ik wil echt geen flamewar beginnen. Ik vroeg me gewoon af of de graphics van Halo op de box mooier zijn dan graphics op de pc. ;)

Mischien idd wel het verkeerde topic voor gekozen, maar toen ik het las begon dat bij mij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

[SPAM] Ik kan het niet laten om even te melden dat bij shop.tweakers.net er nu ook Xboxen, Xbox-games en aanverwante artikelen worden verkocht. (Allemaal uit voorraad!!)

http://shop.tweakers.net/geheugen/?Action=6

[/SPAM]
Halo vind ik sick mooi overigens, maar omdat ik geen Xbox heb kan ik er helaas niet over meepraten.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Foei floris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
tot nu toe zijn de grapichs van Halo beter als wat ik ooit op een pc vane en spel heb gezien.

verder is de replay van ut spel wel erg hoog vind ik or, want je kunt in elk level super veel eigen fun maken (bv je vind een hele nieuwe manier om een level te voltooien en de co-op is ook super grappig)

ff voor de insiders het level the silent cartagrofer is super gaaf voor co-op aangezien je er meerdere wartags vind zodat je met je mede-speler lekker rondjes kan gaan scheuren om het eiland (met een paar coole hindernisse en shortkuts) egt super lagge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 19:01
Op dinsdag 19 maart 2002 11:04 schreef Floris het volgende:
[SPAM] Ik kan het niet laten om even te melden dat bij shop.tweakers.net er nu ook Xboxen, Xbox-games en aanverwante artikelen worden verkocht. (Allemaal uit voorraad!!)

http://shop.tweakers.net/geheugen/?Action=6

[/SPAM]
Halo vind ik sick mooi overigens, maar omdat ik geen Xbox heb kan ik er helaas niet over meepraten.
[ook effe offtopic dan maar]
Jij weet dan vast waarom XBOX in NL zoveel duurder is dan in Duitsland.

De inkoopprijs zal toch niet lager zijn in Duitsland dan hier :?
Dus waarom kunnen zei hem voor 399 euro verkopen en de rest in NL voor 480 euro. :?
[/ook effe offtopic dan maar]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
eeeeeh jongens dat soort dingen post je maar in het grote X-boX topic oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Op dinsdag 19 maart 2002 11:35 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

[ook effe offtopic dan maar]
Jij weet dan vast waarom XBOX in NL zoveel duurder is dan in Duitsland.

De inkoopprijs zal toch niet lager zijn in Duitsland dan hier :?
Dus waarom kunnen zei hem voor 399 euro verkopen en de rest in NL voor 480 euro. :?
[/ook effe offtopic dan maar]
De prijs is vastegesteld door MicroSoft, als je je daar niet aan houdt, dan mag je ze niet meer verkopen en heb je stront aan de knikker.

Ik kan je verklappen dat er geen fuck marge op die apparaten zit en dat er daarom ook heel erg weinig met de prijs te spelen is. (Met andere woorden: In Duitsland maken ze ruim 10% verlies per verkochtte Xbox).

[ontopic]Terug naar HALO:
Ik heb een half jaar geleden ofzo zo'n filmpje gehad die van een of andere presentatie was. Hierin lijkt de gameplay erg eenvoudig, maar hoe zit dat nou echt? Want ik kan me niet voorstellen dat het zo gemakkelijk is om tegelijk te sturen met de terreinwagen en met de gun (en te schieten!).

Kan iemand mij daar iets over vertellen misschien?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 09:20
HALO is toch een FPS? Hoe kan je dat in godsnaam bedienen met zo'n gamepad?!?!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op dinsdag 19 maart 2002 12:42 schreef Aeon het volgende:
HALO is toch een FPS? Hoe kan je dat in godsnaam bedienen met zo'n gamepad?!?!!?
Dat vroeg ik me ook aan begin af :)
Het valt mee je beweegt dus met dat kruisbuttontje, je aim regel je met je joystickje, het is inderdaad even wennen en natuurlijk minder nauwkeurig als key/muis maar toch speelt het best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 23-09 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op dinsdag 19 maart 2002 12:11 schreef Floris het volgende:

[..]

[ontopic]Terug naar HALO:
Ik heb een half jaar geleden ofzo zo'n filmpje gehad die van een of andere presentatie was. Hierin lijkt de gameplay erg eenvoudig, maar hoe zit dat nou echt? Want ik kan me niet voorstellen dat het zo gemakkelijk is om tegelijk te sturen met de terreinwagen en met de gun (en te schieten!).

Kan iemand mij daar iets over vertellen misschien?
In zo'n terreinwagen heb je 3 posities:
1. de bestuurder
2. de bijrijder, die met z'n gewone geweer kan schieten
3. en dan die kerel achterop met het grote kanon *D

Je kunt maar 1 van deze 3 zijn, dus als je zo'n karretje ergens ziet staan kun je instappen en wegscheuren, vervolgens naar een groepjes marines rijden en dan gaan die lekker voor jou schieten (controller trilt trouwens als een gek als dat achterste kanon op vol vermogen aan het knallen is :) ).

Besturing van het spel is ff wennen, maar je kunt alles instellen zoals je zelf wil... dus invert "joystick"... de snelheid van draaien, etc.

Zelf heb ik net het eerste level uitgespeeld en ben ik ongeveer halverwege met het tweede level en ik denk dat ik de controller nu wel volledig onder de knie heb.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis wennen, maar speelt daarna gewoon normaal, net als dat ik vroeger moest wennen aan de keyboard/muis combo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

get up!~so i can kill you again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 09:52

RvE

Op dinsdag 19 maart 2002 14:12 schreef WouteRF het volgende:
Tis wennen, maar speelt daarna gewoon normaal, net als dat ik vroeger moest wennen aan de keyboard/muis combo..
Psies je hebt het zo onder de knie. Moest eerst ook wennnen aan m'n GBA, of aan m'n kleine pielmuisje op mijn Toshiba laptop.

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Heeft iemand al halo online gespeeld door middel van dat gehacked online gedoe....
Lijkt me echt super gaaf!!!!! Moet alleen zelf nog een Xbox halen

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Online lijkt me inderdaad supergaaf.

ow en kerels ben al inlevel (ff checken) 7, maar dr zijn maar 10 levels :( (ik heb ze ff geteld)

btw de scorpion tank is nog veel cooler. als cyborg bedien je het kanon machine geweer en tank tegelijk (super simpel) en dan kunnne er nog vier mariens mee die met hun eigen gun schieten, maar ik wil nu wel eens in de banshee vliegen or

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 22:05
het is allemaal heel mooi, en ik heb halo een uurtje gespeelt en ik heb er echt van genoten, alleen ik vond het qua graphics wel een beetje tegenvallen, het is heel mooi, en reflecties van textures zijn ook erg mooi, heel mooie buitenlocaties enzow, maar het is nog wel erg kartelig vind ik, komt natuurlijk ook door een kut resolutie van 640 bij 480, maar toch...
Het is grafisch wel wat verder als de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Ik speel Halo online met een programma genaamd XBox Connector. Erg leuk. Vooral botsautootje spelen met de warthogs waarbij je probeert eerst de andere warthog omver te rammen en vervolgens over de bestuurder heen te rijden is uiterst vermakelijk. >:)

Yeah well. The Dude abides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 23-09 07:39

Tijntje

Hello?!

Heb je daar toevallig een linkje van.

Ik ben het zelf aan het spelen sinds 16-3 en ik vond de controls erg k*t in het begin nu ben ik er aan gewend en het is best flex. Ik zit nu zelf bij die cartomap maar daar zitten op een gegeven moment van die grote taaie rakkers. (Die slaan een keer en je bent dood) Verder vind ik het jammer dat als je co-op speelt dat er dan alleen per level word gesaved :'(
Maar verder :9~ :9

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op dinsdag 19 maart 2002 15:53 schreef Tijntje het volgende:
Heb je daar toevallig een linkje van.
http://www.xboxconnector.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 23-09 07:39

Tijntje

Hello?!

Was niet al te moeilijk, bedankt :Y)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ach is gewoon een kwestie van knallen op die gozers en anders ff een plasma granaat tegen plakken, ik heb ut spel nu al bijna uitgespeeld ;( ietsje te snel naar mijn mening.

dus als je vragen heb stel ze gerust want ik weet nu al bijna alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke moeilijkheids graad speel je dan ? Ik hoop voor je dat het normal of hoger is anders ben je het flink voor jezelf aan het verpesten als het je zo makkelijk afgaat. Ik ben nu zelf met Heroic bezig wat net te doen is, zit nu in het level op dat eiland en ik heb de deur al weer geoverride. Hierna begin ik gewoon lekker overnieuw maar dan een stapje moeilijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 07:38
Easy is wel iets TE simpel, als ik het spel nog een keer moest proberen (zonder het ooit gespeeld te hebben) zou ik het gewoon gelijk op normal proberen. Verder is het spel onwijs gaaf, helemaal missies met z'n tweeën.
Dat vliegtuig is alleen een beetje moeilijk te besturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Ik speel missies meestal op normal en verhoog dan de moeilijkheidsgraad als ut te makkelijk is.

dat vliegtuig valt wel mee vind ik maar ut is zo moeilijk te zien waar je vliegt omdat dat gedeelte van ut spel wel heel donker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

De grote halo topic... CMON! het grote... (cmon is verkeerd gespeld :p)

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
dat ligt eraan of het de of het topic is en voor zover ik weet is dat allebei goed

correctie:
Žto·pic (de ~)
1 onderwerp van gesprek

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
maare ik heb Halo uitgespeeld
enne ut word gelijk duidelijk dat er een deel 2 komt

ik quote:
Corona: it's finaly over
Master Chief: don't think so this is just the beginning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik HALO zou moeten omschrijven zou ik dat met 1 woord kunnen doen : WAR

Maat van mij en ik hebben nu alles op Heroic gespeeld tot de swamp level. OMG die rocketlaunchers :P .

Kan HALO trouwens via internet gespeeld worden? Ik heb een @home kabel verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gooit granaat
/mannekes: "What the?!!.....GRENAAAADE!!!"

Kaboemmmmm!!! Look at em flying :)
Haha ik heb zo vet dubbel gelegen, dat geluid en muziek van HALO is toch wel subliem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op woensdag 20 maart 2002 18:38 schreef D.Patty het volgende:
Als ik HALO zou moeten omschrijven zou ik dat met 1 woord kunnen doen : WAR

Maat van mij en ik hebben nu alles op Heroic gespeeld tot de swamp level. OMG die rocketlaunchers :P .

Kan HALO trouwens via internet gespeeld worden? Ik heb een @home kabel verbinding.
Ja (nog niet officieel hoor!), kijk maar op www.xboxconnector.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

ontopic : helaas beschik ik nog niet over halo
tot nu toe zijn de grapichs van Halo beter als wat ik ooit op een pc vane en spel heb gezien.
het is allemaal heel mooi, en ik heb halo een uurtje gespeelt en ik heb er echt van genoten, alleen ik vond het qua graphics wel een beetje tegenvallen, het is heel mooi, en reflecties van textures zijn ook erg mooi, heel mooie buitenlocaties enzow, maar het is nog wel erg kartelig vind ik, komt natuurlijk ook door een kut resolutie van 640 bij 480, maar toch...
Het is grafisch wel wat verder als de PC
Toen dit spel nog niet voor de xbox in maak was werdt het ook al het beste en mooiste spel van de pc genoemd *D

w8 maar tot de pc versie uit is ik denk dat door het bericht dat ie voor de pc zeker komt veel mensen die xbox laten staan

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
maare ik heb geprobeerd Halo te spelen met dat xbox connector maar hij kan mn peecee niet vinden.

hoe hebben jullie uhm aangesloten, gewoon op waar je cabel binnen komt, op een hub, of direct op een andere computer die is aangesloten op waar je cabel binnen komt?

dat laatste deed ik, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
Op woensdag 20 maart 2002 20:09 schreef Viper_Dark het volgende:
Toen dit spel nog niet voor de xbox in maak was werdt het ook al het beste en mooiste spel van de pc genoemd *D

w8 maar tot de pc versie uit is ik denk dat door het bericht dat ie voor de pc zeker komt veel mensen die xbox laten staan
Wou ik net vragen of dit spel ook zou uitkomen voor op PC, het antwoord heb ik dus! :) KEEEEEEEEWL! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het niet via xbox connector doen maar via Gamespy.

Op de gamespy site staan 2 programma's die je moet downloaden:

Gamespy Arcade en Gamespy Tunnel
http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml
(hier staat alles netjes uitgelegd)

Als je bij de gamespy site kijkt en dan supported games zie je Halo er ook bij staan.

En zodra je alles geinstalleerd heb gooi je je Xbox via een tweede netwerkkaart aan je pc of aan je router en dan start je Gamespy Arcade op druk je op het xobx logo daarna Halo en dan zie je allemaal rooms en dan drukt iedereen op ready en de host maakt een game aan , vervolgens druk je op Multiplayer bij Halo -> System Link Cable -> Select Character -> dan gaat ie zoeken op games en dan moet ie hem vinden.

Bij mij zelf heb ik pas 4 keer kunnen spelen omdat meestal me ping boven de 200 zat en dat komt omdat ik wilde spelen op een amerikaanse server :(

Maar zodra ik op een Europese server speelde had ik ene ping van 70, dus dat ging wel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ik ga ut nu proberen, lijkt me echt super gaaf om gewoon team vs team te battle alla c&c renegade (maar net niet helemaal :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik heb het tot nu toe alleen op een stand gespeeld (bij elkaar nu zo'n 6 uur ofzo)ik heb dus hier en daar een hoofdstukje of een gedeelte ervan gespeeld.

(BTW welke missie is cartographer? nummer 4?)

ik was na een uur op de controls over. gelukkig hoef je niet echt te mikken, het laatste stukje doet de game voor je. (behalve bij sniperen) het is een knalfeest met een sterk verhaal. niet 100% realistich, maar iig zeer vermakelijk. (als ocf81 maandag niet ontslagen was was ie nu aan het sparen geweest voor een X-box met Halo)
de GFX zijn wel ok, maar ik had toch iets meer verwacht.
de tegenstanders zijn soms wat lastig maar over het algemeen op normal best te doen

wat betreft de PC versie: laat maar. hij is dan al ingehaald (door bijv. unreal 2) ze hadden hem een jaar geleden moeten uitbrengen

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
:'( die stomme pc blijft mn X-box maar niet vinden ik snap ut niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 21 maart 2002 11:01 schreef Dot het volgende:
:'( die stomme pc blijft mn X-box maar niet vinden ik snap ut niet :'(
Hoe zit het aangesloten? Normale ethernet kabel naar hub, of kruiskabel naar PC ethernet kaart? Geen switch gebruiken met xboxconnector ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 11:21 schreef Biff het volgende:

[..]

Hoe zit het aangesloten? Normale ethernet kabel naar hub, of kruiskabel naar PC ethernet kaart? Geen switch gebruiken met xboxconnector ed
http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml

daar staat het helemaal duidelijk uitgelegd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo kakistos...hebbe wel eruguh fun gehad met HALO in co-op mode...natuurlijk ff uitgespeeld 8-)

Wat ken ik zeggen we zijn gewoon een superteam...
moet echt nodig snel die bak gaan halen en dan gewoon ff flink online lopuh beunen (tegen of met elkaar :9~ )

Maaruh HALO krijgt van mijn een dikke 10 voor gameplay...al is het alleen al voor die kleine klere beesies die gillend wegrennen als je een plasmagranaat op ze rug plakt....

HALO RULEZ !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik vind gameplay geen 10, zou zeggen 8,8.

Overigens vind ik de MP maps ZWAAR tegenvallen, het ziet er wel mooi uit maar het is allemaal erg kaal, weapons liggen nou niet bepaald goed op gestelt. Ik hoop dat er binnenkort nieuwe maps uitkomen zodat het wel leuk wordt om MP te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
nou dan ga ik uhm maar eens in de hu pluggen inplaats van direct in een andere pc oke

ja nou heb ik ut dus via mn hub geprobeerd maar nou kan die uhm nog niet vinden, moet je misschien dat speciale kabeltje gebruiken of is dat alleen nodig voor x-box naar x-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8.8 ?! ieder ze eigen mening natuurlijk...
10 is idd wel errug hoog...maar ik vond het wel weer ff heerlijk om weer is een nieuwe (orginele ?) shootert te spelen

heb je de laatste level al gespeeld ?

damn...die is op easy gewoon foekin hard...zelfs in co-op

nu moeten we alleen nog ff legendary uitspelen en dan hebben we 3 nieuwe wapens in ons arsenaal :9~

but any way...i have played the game and loved it...
en ik denk dat vele ook van het spel gaan houden net zo als ik er van hou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat betreft die mp mappies...idd 1 tegen 1 zuigen ze...maar ik denk als je met 30 man online op elkaar loopt te knallen...denk ik dat het dan toch wel iets koeler wordt...zeker als er spraakherkening in komt (of in ieder geval VON)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
wat voor guns krijg je eigenlijk dan, enne, enige mogenlijk heid dat de banshee ook in de multy gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 14:50 schreef Dot het volgende:
Online lijkt me inderdaad supergaaf.

ow en kerels ben al inlevel (ff checken) 7, maar dr zijn maar 10 levels :( (ik heb ze ff geteld)

btw de scorpion tank is nog veel cooler. als cyborg bedien je het kanon machine geweer en tank tegelijk (super simpel) en dan kunnne er nog vier mariens mee die met hun eigen gun schieten, maar ik wil nu wel eens in de banshee vliegen or
speel maar eens op legendary, dan zal je zeggen dat die levels zoo tering lang zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op donderdag 21 maart 2002 13:52 schreef AlienEyes2k het volgende:
en wat betreft die mp mappies...idd 1 tegen 1 zuigen ze...maar ik denk als je met 30 man online op elkaar loopt te knallen...denk ik dat het dan toch wel iets koeler wordt...zeker als er spraakherkening in komt (of in ieder geval VON)...
30 man? En hoe wou je dat gaan hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 man is wat veel voor de Halo MP maps..

MP maps zijn idd soms wat saaai :'(

De servers worden trouwens gehost door MS zelf, en als je zelf eens erver wil maken voor 30 man (door dat tunneling prog van GameSpy) heb je wel een HELE goeie en snelle server nodig :) Want je simuleert een LAN.. veel dataverkeer dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Laatst online: 20-09 17:13
Ik speel nu al HALO sinds launch. En ik mis toch wat aan de controller. Als ik namelijk een ventje voor zn bek wil meppen moet ik een irritante beweging met mn wijsvinger maken om ook tegelijkertijd te kunnen richten. En springend schieten gaat ook al nie (zelfde probleem). Je zou eigenlijk nog extra knoppen bij die triggers in de buurt moeten hebben.
Ook moet je eens proberen met een peukie (of joint :) )in je hand te spelen..... Hoezo RSI bevorderlijk. Neeh die controller vind ik eigenlijk niks, ze moeten meer keus geven. Ik las ook dat de third party hardware developers een stukkie code missen waardoor de trilfunctie niet werkt. Waarom doet m$ dat toch? Omdat ze hun eigen voorraad kl*te-controllers nog kwijt moeten ofzow?
Afgezien van deze kleine dingetjes bestuurd HALO wel goed. En die auto-aim die ze geimplementeerd hebben valt ook niet tegen. Vehicles besturen heb ik geen enkel probleem mee, ik vind het geweldig goed blazen met zo`n warthog. Alleen baal ik dat ik ehm nog niet zow hoog in de lucht krijg ,met only 2 players. Dus toch ff gauw controllers bijkopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ow ik heb anders een third party controler die wel als fibo werkt or

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb ook een 3rd aprty gehad die trilfunctie had.. die kon je zelfs uitzetten op het ding zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 23-09 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb die gratis controller bij de FRS erbij gekregen en die trilt wel gewoon hoor... niet dat ie verder echt top is, maarjah trillen doet ie wel

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik vind het jammer dat je als je het een tandje moeilijker wilt maken, dat je dan hélémaal overnieuw moet beginnen, ik speel nu normal en heb net dat level van dat eiland uitgespeeld. maar als ik het nu moeilijker maak, moet alles van het begin af aan, (toch?)

voor de rest echt gaaf spel, en volgende week krijg ik er 2 van MS >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 woord:
PICS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik zit vast in Halo.. Ik moet naar het schip gebeamed worden, heb de beam gevonden maar als ik erin ga staan gebeurt er niks, nakkes, nada?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zaterdag 04 mei 2002 17:48 schreef HenkyDoodle het volgende:
Ik zit vast in Halo.. Ik moet naar het schip gebeamed worden, heb de beam gevonden maar als ik erin ga staan gebeurt er niks, nakkes, nada?
nog een keer alle monsters killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Laatst online: 20-07-2024
Op zaterdag 04 mei 2002 17:54 schreef Shagura het volgende:

[..]

nog een keer alle monsters killen :P
smart-ass? :)

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zaterdag 04 mei 2002 18:05 schreef HenkyDoodle het volgende:

[..]

smart-ass? :)
flameflameflame :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
welk level?

offtopic
kheb m nu uitgespeeld op normal, maar heb nog weinig zin om m opnieuw te doen. Wacht wel op die 2 nieuwe games, het duurt alleen een beetje lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke guns krijg je er dan bij als je hem op legendary uitspeeld?

ik vind de multiplayer juist wel cool, lkkr elk weekend met zijn 8 raggen op 4 x-boxen :9~:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op dinsdag 07 mei 2002 20:44 schreef paulhachmang het volgende:
Welke guns krijg je er dan bij als je hem op legendary uitspeeld?

ik vind de multiplayer juist wel cool, lkkr elk weekend met zijn 8 raggen op 4 x-boxen :9~:9~
Ik dacht dat je dan alleen een nieuw filmje te zien krijgt :?

ik wil NIET dat filmpje zien of weten waar het over gaat dus liever niet hier iets over posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:50

AMD

Life is short. Play more

Hoe kan ik co-op spelen met twee gelinkte xboxen?
Mij lukt het niet
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 19 maart 2002 11:18 schreef Dot het volgende:
haha je vergeet Resident Evil op de Gamecube. Die is op dit moment het mooiste spel wat er is (alleen nog niet in europa)
verder vond ik halo erg tegenvallen omdat het veel te veel op Half-life lijkt vooral het eerst level
voor de rest vind ik die kleine mannetjes echt leuk
ze roepen ''AHHHHHH!!!!'' als je plotseling voor ze staat en rennen hard screuwend en vloekend weg echte fun

DOA vind ik trouwens qua graphics :9~ maar qua Gameplay :r
idem Halo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Laatst online: 22-12-2024
Op donderdag 20 juni 2002 17:01 schreef AMD het volgende:
Hoe kan ik co-op spelen met twee gelinkte xboxen?
Mij lukt het niet
:(
Dat kan ook niet volgens mij.
Had ik op een website gelezen maar weet niet precies welke.

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
laat es een paar ingame screens zien, luijkt me kewl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:50

AMD

Life is short. Play more

verdorie!
co-op is juist zo leuk.

Die mannetjes die "Run away!" schreeuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 16:58 schreef WouteRF het volgende:
30 man is wat veel voor de Halo MP maps..

MP maps zijn idd soms wat saaai :'(

De servers worden trouwens gehost door MS zelf, en als je zelf eens erver wil maken voor 30 man (door dat tunneling prog van GameSpy) heb je wel een HELE goeie en snelle server nodig :) Want je simuleert een LAN.. veel dataverkeer dus :)
Dit kan niet omdat je de xbox doet geloven dat je gelinkt zit met andere consoles.
Er zit een limiet van 16 man aan.
misschien met xbox live nog een update voor meer man??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Op donderdag 20 juni 2002 17:13 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]

haha je vergeet Resident Evil op de Gamecube. Die is op dit moment het mooiste spel wat er is (alleen nog niet in europa)
Lijkt me niet. Halo wordt volledig real-time gerenderd. RE is een diashow met wat gerenderde figuren 'on-top'. Als ik een diashow wil zien dan ga ik wel Myst of zo spelen. Trouwens, de gameplay van RE is ook verschrikkelijk saaaaaaaaai...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je nog ff rondlopen en alles afknallen
(dat is toch die missie waar je een paar mariniers met je mee hebt he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Je moet eerst al die covenants afmaken, er worden steeds versterkingen neergestraald uit het schip, de laatste versterking bestaat uit die hele grote gasten met die schilden waarmee ze lopen te rammen :9~

Als je die knakkers gedood hebt dan komt er zo dropschip van de humans die wat legermannekes dropt die gaan in de beam staan dan moet je der gewoon bij gaan staan.. thats it

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iets leuks te doen met halo als je single player uit hebt gespeeld en warthog jumpen ook wel hebt gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 22:05
yup multiplayer, met xboxconnect het www op >:)
Of met wat vrienden en wat bier achter de xbox gezellig multiplayer of nog een keertje gaan coop-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 00:49 schreef DarkShadow het volgende:
yup multiplayer, met xboxconnect het www op >:)
Of met wat vrienden en wat bier achter de xbox gezellig multiplayer of nog een keertje gaan coop-en
tja dat online spelen kan ik dus echt voor geen meter :/

vrienden :? waar? bier :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo 2 slurp slurp

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_109.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_110.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_111.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_112.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_113.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_114.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_115.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal ingame :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh mooi?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je online speelt moet je wel opletten dan je met mensen speelt de ook pal hebben ik zelf heb online gespeelt en kon mensen die geen pal hadden niet joinen. ik heb mijn xbox op hub geprikt en hij deed het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dot schreef op 19 maart 2002 @ 18:37:
ach is gewoon een kwestie van knallen op die gozers en anders ff een plasma granaat tegen plakken, ik heb ut spel nu al bijna uitgespeeld ;( ietsje te snel naar mijn mening.

dus als je vragen heb stel ze gerust want ik weet nu al bijna alles
ik heb wel vraagje wat is de bedoeling van de lvl THE LIBRARY ik wordt steeds in elkaar gemept door die klote beesten HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 20:33:
[...]

ik heb wel vraagje wat is de bedoeling van de lvl THE LIBRARY ik wordt steeds in elkaar gemept door die klote beesten HELP
Dat blauwe lampje proberen te volgen, als je veel monster tegenkomt probeer ze dan te killen. Da lampje w8 wel op je

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 16:39

MrN

ik heb nu net een paar daagjes een xbox met doa 3.
Leuk en aardig spel maar niet echt een spel dat je een paar uur achter mekaar doorspeelt.
Daarom wil ik misschien halo erbij s, maar dan heb ik nog enkele vraagjes :

1 Hoelang blijft Halo leuk?
2 Kan ik niet beter w8en op Halo 2?
3 Is er iets anders dat beter zou zijn als Halo?
4 Wanneer komt halo 2 eigenlijk uit?

Verwijderd

De trailer is online hoor jongens! inclusief windows media player 9

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

yep maar nog niks ingame.. dat vinnik altijd zo nep.. en trailer uitgeven en dan niks van het spel zelf laten zien: alleen een filmpie

This space is occupied

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 05 september 2002 @ 22:13:
yep maar nog niks ingame.. dat vinnik altijd zo nep.. en trailer uitgeven en dan niks van het spel zelf laten zien: alleen een filmpie
Ja vind ik ook, ik heb dan totaal geen beeld van hoe het speelt ed. Vrij vervelend.

Verwijderd

kan iemand mij zeggen, heb dus ook Halo, maar kan je eigenlijkdingen bij unlocken? zoals multiplayer levels, extra mp modes :?
enneh, als ik nu een mp modus ga selecteren (tegen elkaar), zijn er allemaal modus, en dan linksonderin (of rechtsonderin) staat er een symbool wat lijkt op een slotje, maar ik kan em toch gewoon selecteren (geen cheats gebruikt ofzo), hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJT schreef op 21 maart 2002 @ 19:19:
Ik speel nu al HALO sinds launch. En ik mis toch wat aan de controller. Als ik namelijk een ventje voor zn bek wil meppen moet ik een irritante beweging met mn wijsvinger maken om ook tegelijkertijd te kunnen richten. En springend schieten gaat ook al nie (zelfde probleem). Je zou eigenlijk nog extra knoppen bij die triggers in de buurt moeten hebben.
Ook moet je eens proberen met een peukie (of joint :) )in je hand te spelen..... Hoezo RSI bevorderlijk. Neeh die controller vind ik eigenlijk niks, ze moeten meer keus geven. Ik las ook dat de third party hardware developers een stukkie code missen waardoor de trilfunctie niet werkt. Waarom doet m$ dat toch? Omdat ze hun eigen voorraad kl*te-controllers nog kwijt moeten ofzow?
Afgezien van deze kleine dingetjes bestuurd HALO wel goed. En die auto-aim die ze geimplementeerd hebben valt ook niet tegen. Vehicles besturen heb ik geen enkel probleem mee, ik vind het geweldig goed blazen met zo`n warthog. Alleen baal ik dat ik ehm nog niet zow hoog in de lucht krijg ,met only 2 players. Dus toch ff gauw controllers bijkopen >:)
Hhahahhaha.. :-).. "moet je eens proberen als je een peukie/joint in je handen hebt" :-) die is goed... als je het mij vraegt is dat zoiezo niet bevordelijk voor je gameplay.

Helemaal mee eens.. de controllers zuigen.. al heb ik er nu nog maar 3 uurtjes op geoefend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook in die alien tank zitten, die lijkt me wel grappig om te besturen >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer mensen met een Geforce Fx videokaart die problemen hebben met Halo? Bij mij draait ie maar op 15 fps. ik heb een amd athlon 2400+, gf fx5600 128mb, 80 gig hd, abit nf7-s mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:35
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 10:56:
zijn er nog meer mensen met een Geforce Fx videokaart die problemen hebben met Halo? Bij mij draait ie maar op 15 fps. ik heb een amd athlon 2400+, gf fx5600 128mb, 80 gig hd, abit nf7-s mobo.
Ik denk niet dat mensen hun Xbox hebben geupgrade met een Geforce FX videokaart ;)

Wat ik wil zeggen is dat je nu in een oud topic zit die over de Xbox versie van Halo gaat, je had dus hier moeten zijn: [rml][ PC-CD ROM] Halo - deel 2[/rml] :)

The devil is in the details.

Pagina: 1